پیشنهادات خوب!


زهره صدری‌نژاد

بهار پشت در خانه‌هاست وهمه در تکاپوی استقبال از آن هستند. هرچند عیدی دادن و عیدی گرفتن ایرانی‌ها همیشه نقدی بوده و بزرگترها به کوچک‌ترها عیدی می‌داده‌اند؛ اما بعضی‌ها دوست دارند این روزها بهانه‌ای باشد برای هدیه و کادو دادن به کسانی که دوست دارند.
اگر یکی از کسانی که می‌خواهید برای‌اش هدیه بخرید، طراح گرافیک است و مطمئن نیستید با چه چیزی خوشحال می‌شود و یا اگر دور‌ و‌ برتان کسانی هستند که کادو خریدن برایشان ساده نیست ولی می‌دانید اهل کتاب، موسیقی، هنر یا حتی علاقه‌مند کامپیوتر و تکنولوژی هستند ما برایتان تعدادی پیشنهاد* خوب داریم.


مودم 3G بی‌سیم و قابل حمل تی‌پی-لینک مدل M5360 با قابلیت پاوربانک
معمولا از ترکیب دو دستگاه با کاربری‌های متفاوت نتیجه مطلوبی به دست نمی‌آید، ولی این مودم را می‌توانید جزو استثناها دسته‌بندی کنید چون هم اینترنت 3G بی‌سیم را خوب پشتیبانی می‌کند و هم یک پاوربانک قابل اعتماد است و در ضمن می‌تواند اینترنت همراه را از طریق وایرلس به اشتراگ بگذارد. با توجه به این‌که استفاده از اینترنت نسل 3 و 4 رو به افزایش است، این مودم می‌تواند هدیه مناسبی باشد.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۲۷۰ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


پایه منو پاد یانتنگ YT-1288 به همراه ریموت دارای قابلیت Zoom
این روزها که سلفی گرفتن و یهویی من و دیگران، حسابی مد شده این پایه ریموت‌دار هدیه جذابی است. پایه منوپاد تحمل وزن گوشی و دوربین خانگی تا 1 کیلوگرم را دارد و در سه مرحله بلند و کوتاه می‌شود. طول آن از 42.5 تا 125 سانتی‌متر قابل‌ تغییر است. 
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۷۹ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


ماوس بی‌سیم لاجیتک M705
ماوس‌های بی‌سیم و کلا تجهیزات کامپیوتری بی‌سیم و بلوتوث این‌روزها خیلی مورد توجه کسانی هستند که زیاد با کامپیوتر سر و کار دارند. حس‌گر این ماوس لیزری است، رزولوشن 2000 DPI و پهنای باند 2.4 گیگاهرتز دارد. با توجه به قیمت‌اش کادوی مناسبی به نظر می‌آید.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۱۷۵ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


پایه خنک کننده فن دار
یک کادوی خیلی مناسب برای کسانی که لپ‌تاپ دارند و مجبورند ساعت‌های طولانی با آن کار کنند. این وسیله خیال‌شان را موقع کار راحت می‌کند و نگران آسیب رسیدن به لپ‌تاپ نیستند. این پایه خنک‌کننده فلزی است ولی وزن آن فقط 750 گرم است. مهم‌تر این‌که خیلی کم صداست.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۳۵ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


تمیز کننده صفحه نمایش Philips
دقت کرده‌اید بعضی‌ها چقدر به مانیتورشان حساس‌اند و اگر دست به صفحه آن بزنید، شاکی می‌شوند؟ البته حق دارند. طراحان گرافیک به دلیل بالا بودن دقت کارشان مانیتور تمیزی نیاز دارند. این تمیزکننده نانو هم اثر انگشت‌های احتمالی را تمیز می‌کند و هم گرد و غبارهای ساکن را پاک می‌کند و برای صفحه نمایش‌های دیگر هم کاربرد دارد.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۳۹ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


بازی فکری مدل جنگا
یک بازی مناسب رده سنی 3 تا 99 سال! پس آن‌را می‌توان به هر‌کسی که بازی و چالش دوست دارد، هدیه داد. خصوصا آن‌ها که بخواهند سرشان را از توی موبایل و مانیتور بیرون آورده و تنوعی داشته باشند. نکته خوب‌اش این است که هم می‌توان تنهایی بازی‌اش کرد و هم چند نفره! یک بازی‌ که فقط سرگرمی نیست و ورزش ذهن هم هست.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۵۵ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


کنده‌ی شمع دست‌ساز
تفاوت این شمع‌ها با دیگر مدل‌هایی که به وفور در بازار می‌بینید، اندازه  و جنس آن‌هاست. این کنده‌ها را با ارتفاع 11س، عرض 24س، طول 24س به جای این‌که روی میز باشند؛ می‌توان گوشه اتاق قرار داد و دکوراسیون متفاوتی داشت. از طرف دیگر چون جنس‌شان از چوب است و نه از مواد مصنوعی شبیه چوب، مسلما زیبایی بیشتری دارد. پیش از استفاده حتما بروشور و نکات ایمنی استفاده را مطالعه کنید.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۱۷۵ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


مردان کتاب‌دار
اگر می‌خواهید به یک دوست یا عزیز کتاب‌خوان هدیه بدهید، یکی از آن کسانی که کتاب‌های زیادی دارد و دوست دارد بعضی از آن‌ها را در جایی غیر از کتابخانه نگه دارد یا کتابخانه مرتب‌تری داشته باشد، با همراهی مردان کتاب‌دار به خانه‌اش بروید! طرح متفاوت کتاب نگه‌دارها، آن‌را به هدیه مناسبی تبدیل کرده است.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۸۷ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


وسیله ای برای مرتب کردن ابرهایی که از مغز بیرون می‌زنند!
این برچسب‌ها با طرح خاص‌شان که شبیه فکرهای توی کمیک استریپ‌ها و کارتون‌هاست، هم ظاهر جذاب و بامزه‌ای دارند و هم به خاطر این شکل متفاوت بیشتر به چشم می‌‌آیند و فضای مناسبی برای نوشتن یادداشت‌های مهم هستند.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۱۰ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.

کتاب نگه‌دار
این کتاب نگه‌دار، محصولی جدید Culinary Concepts است که طرحی نوستالژیک گونه و رنگ نقره‌ای دارد. این هم هدیه مناسبی برای کتاب‌دوستان است، خصوصا آن‌ها که دکور اتاق یا خانه‌شان کلاسیک یا به قول معروف مدرن است.
این طرح می‌تواند نمونه جذابی برای تغییر نمای میز مطالعه یا حتی گوشه‌ای از سالن باشد.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۳۲۹ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.

جای مجلات
اگر کسی را می‌شناسید که خیلی‌خیلی اهل مطالعه است یا از تمام وقت‌اش بهترین استفاده را می‌برد، این وسیله حتما برای‌اش جذاب است؛ خصوصا آن‌هایی که دوست دارند سرویس بهداشتی خانه‌شان هم فضای متفاوتی داشته باشد. دوستی را می‌شناسم که چند کتاب و مجله توی پنجره دستشویی گذاشته، مسلما چنین وسیله‌ای به درد امثال او می‌خورد.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۱۴۹ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.

سفالینه‌ها
اگر هنوز ظرف آجیل و هفت‌سین نخریده‌اید یا دوست دارید چنین چیزی به یکی از اطرافیان هدیه بدهید، این سفالینه‌های شش پارچه نمونه خوبی هستند. هم قیمت مناسبی دارند و هم طرح‌شان متفاوت است. شاید حتی خوردن آجیل از ظرفی با این شکل، دل‌چسب‌تر باشد!
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۱۰۰ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


سینی حروف

یک سینی کاملا متفاوت که توجه هر مهمانی را به خودش جلب می‌کند و مطمئنا موقع برداشتن چای یا میوه درباره آن نظر خواهند داد یا سئوال خواهند کرد. هدیه مناسبی برای دوست‌داران هنر و ادبیات. از ظاهرش پیداست آن‌را به کدام یک از دوستان و آشنایان می‌توان هدیه داد و واکنش خوبی دید.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۱۵۰ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


بوق نزن، چشمک بزن!
این وسیله توجه هر کسی را به خودش جلب می‌کند، پس مطمئنا موقع رانندگی به‌کار می‌آید! اعصاب خوردی‌های موقع رانندگی یک موضوع گریزناپذیر شده است؛ اما شاید با این چراغ‌های ال‌ای‌دی بتوان شرایط بهتری ایجاد کرد. راننده پشت سری که با عصبانیت دستش را از روی بوق برنمی‌دارد، حتما با دیدن لبخند دیجیتالی به خنده می‌افتد! البته مواظب باشید این وقت‌ها چشمک نزنید!
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۶۶ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


بشقاب طرح گل مرغ
هر چند نام این ظرف بشقاب است اما بعید است کسی برای سرو خوراکی از آن استفاده کند! چنین سرامیکی با چنین طرحی، یک وسیله تزیینی زیباست و کادوی خوبی برای دوستان هنردوست‌تان خواهد بود؛ حتی برای آن‌ها که خانه‌هایی با دکور سنتی یا مدرن دارند.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۶۰۰ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.

کارت هدیه
یک هدیه که فقط و فقط کتاب‌دوستان و کتاب‌خوان‌ها را خوشحال می‌کند. کسانی که دوست دارند خریدشان هم فال باشد و هم تماشا. چون پرسه زدن بین کتاب‌ها را دوست دارند و به همین خاطر از شهرکتاب خرید می‌کنند. مطمئن باشید برق شادی ر موقع گرفتن این هدیه در چشم‌شان خواهید دید.
این محصول را می‌توانید از مبلغ ۱۰ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.

نوستالزی عکاسی
عمر بیشتر ما به دوربین‌های پولاروید قد نمی‌دهد! آن وقت‌ها که مردم مجبور بودند مدت‌ها صبر کنند تا عکس‌هایشان ظاهر و چاپ شود، دوربینی که یک دقیقه بعد از عکس گرفتن؛ چاپ شده ‌اش را تحویل می‌داد یک جورایی دیجیتال زمان بود! با وجود همه پیشرفت‌های تکنولوژی، چنین دوربینی هنوز هم جذاب به نظر می‌آید و بعید است کسی از داشتن‌اش ذوق‌زده نشود!
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۲۴۵ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


ست قاشق، چنگال و چاقوی سفری
کسانی که اهل طبیعت، کوه و سفرهای ماجراجویانه، هستند چنین بسته‌ای را خوب می‌شناسند، یک مجموعه کاربردی، سبک و کم حجم! اگر کسی را می‌شناسید که می‌خواهد به جای هتل و مسافرخانه رفتن، چادری توی کوله بگذارد و سفر برود این هدیه حتما به دردش می‌خورد. البته مختص حرفه‌ای‌ها نیست و برای سفرها و گل‌ گشت‌های یک‌روزه هم کاملا به کار می‌آید.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۲۰ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.

جاروشارژی مولینکس MX2323
شاید وقتی به وسایل خانه فکر و نگاه می‌کنید، نتیجه بگیرید چنین چیزی را فقط خانم‌ها می‌خرند! مسلما این طور نیست خصوصا وقتی با یک وسیله پرتابل و سبک مثل این جارو روبرو باشید که موقع صحبت با تلفن، راه رفتن بی هدف در خانه و خدای نکرده سیگار کشیدن هم می‌توان از آن استفاده کرد!
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۱۷۹ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


اسپیکر کارآمد
ترکیب تکنولوژی وطراحی صنعتی است دیگر! وقتی عکس‌های کوچک این وسیله را ببینید، احتمالا تصور نمی‌کنید این طراحی متفاوت به یک اسپیکر قوی و کارآمد تعلق دارد. اسپیکری که قابلیت‌های اتصال بی‌سیم، باسیم، بلوتوث و USB دارد. وقتی برق نباشد، باتری داخلی با شارژ کامل بین  تا 8 ساعت کار می‌کند و کیفیت و حجم صدای آن مثال‌زدنی است.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۱۶۵ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.


گردو
تقریبا همه کسانی که با کامپیوتر سر و کار دارند و هر ازگاهی به مشکلات نرم‌افزاری برمی‌خورند، با اسم گردو آشنا هستند. این عنوان آن‌قدر برای یک مجموعه نرم‌افزاری غیرمعمول هست که فراموش نشود، خصوصا اگر به خوش‌نامی هم رسیده باشد. این مجموعه هدیه مناسبی برای همه کسانی است که ساعت‌های طولانی با کامپیوتر کار می‌کنند.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۲۴ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.

ساعت مچی هوشمند کوگیتو پاپ
هر چند با فراگیر شدن گوشی‌های موبایل، دیگر بیشتر افراد برای فهمیدن زمان به جای نگاه کردن به مچ به گوشی که توی دست‌شان است نگاه می‌کنند؛ اما هنوز خیلی‌ها ساعت مچی می‌بندند حتی برای همراهی با مد! اخیرا ساعت‌ها با اتصال دیجیتال به موبایل دارند به بازار برمی‌گردند! این ساعت هم آنالوگ است وهم دیجیتال. با گجت‌هایی با سیستم عامل iOS 7 به بالا و بعضی دستگاه‌های اندرویدی بالاتر از 4.3 هم سازگار است.
این محصول را می‌توانید با قیمت میانگین ۳۹۹ هزارتومان از اینجا خریداری کنید.




* هشدار: این پیشنهادات و فروشگاه‌های معرفی شده برای خرید اجناس الزاما مورد تایید رنگ نیستند و خواهشمندیم پیش از خرید تحقیق لازم را در مورد قیمت و فروشگاه انجام دهید.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن