به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، این ورکشاپ طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ خردادماه ۹۴ به همت انجمن هنرهای تجسمی و با مشارکت معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در محل مجتمع فرهنگی هنری " فـدک " اردبیل برگزار شد.
موضوع این کارگاه «ایده پردازی در آگهیهای تجاری» بود که دو روز اول آن به مباحث تئوری پرداخته شد و با تحلیل ایدههای نو در تبلیغات، هنرجویان با روند شکلگیری یک ایده آشنا شدند. کارگاه در انتهای روز دوم و سوم، با کار عملی همراه بود و دانشجویان در قالب گروههای 5 نفره به تمرین نوشتن، پرداختند و ایدههایی را برای یک کمپین تبلیغاتی برای محصول فرضی "عسل" نوشتند. عسل بهعنوان سمبل و سوغاتی استان اردبیل، موضوع ای کارگاه ایدهپردازی بود.
ورکشاپ ظهر ۲۸ خردادماه ۹۴ با تجلیل از حضور اونیش امین الهی به کار خود پایان داد.