طراحی به مثابه اندیشیدن


به گزارش بخش خبری "رنگ" هم اندیشی طراحی امروز با محوریت "طراحی به مثابه اندیشیدن" از سوی خانه طراحی برگزار خواهد شد. در این هم اندیشی که از 6 تا 16 آبان ماه در گالری آریا بر پا می شود جمعی از هنرمندان و صاحبنظران عرصه هنر های تجسمی از جمله:جمشید حقیقت شناس، کریم نصر، مهرداد محب علی، احمد وکیلی، محمدعلی بنی اسدی، رضا عابدینی، خسرو خسروی، حمید سوری، بهنام کامرانی، شهروز نظری، حسن موریزی نژاد، کورش ادیم، بهنام جلالی، سید مهدی مقیم نژاد، فرهاد گاوزن و محمد پرویزی  حضور خواهند داشت و به همراه حاضران به گفتگو و تبادل نظر درباره طراحی خواهند پرداخت. از محور های مورد بحث در این هم اندیشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- طراحی به عنوان ابزار بنیادین تفکر
- ویژگی های منحصر به فرد طراحی در پیوند با دیگر هنرها و منش مستقل طراحی
- جایگاه طراحی در هنر معاصر
- بررسی رشد طراحی در میان نسل امروز
- علل انزوای طراحی در اجتماع
همزمان با برگزاری این هم اندیشی یک نمایشگاه گروهی طراحی نیز در محل مذکور بر پا می شود عنوان این نمایشگاه " انسان تکرار انسان" است و آثار هنر مندانی چون فرهاد گاوزن، سید امین باقری، مهدی معتضدیان، محسن زارع، علی هنرور و مسعود علیرضا در معرض بازدید قرار خواهد گرفت.
 از کلیه علاقه مندان و صاحبنظران به منظور تبادل نظر و گفتگو دعوت به همراهی و حضور در این هم اندیشی شده است. جلسات از تاریخ  6تا 16 آبان ماه همه روزه از ساعت 16 الی 20 در محل گالری آریا واقع در خیابان ولی عصر بالاتر از سه راه شهید بهشتی کوچه زرین شماره 11برگزار خواهد شد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن