به نام یزدان پاک


*مجله "رنگ" از اسفند ماه سال 1384 آغاز به کار کرد، آغازی که شاید در نظر اول عجولانه می آمد، اما با همان شکل عجولانه توانست در ماه اول فعالیت خود مخاطبان زیادی را جذب کند و این اتفاق و استقبال گسترده مخاطبان مجله،  "رنگ" را از ماه دوم به یک مجله آنلاین تبدیل کرد.
روزها می گذشتند و ما هم همراه با روز و شب های در حال گذر کار می کردیم.
 ازهمان ابتدا سیل ایمیلهای مخاطبان آغاز شد، مخاطبانی که نظرات گوناگونی را مطرح می ساختند.
یکی می گفت طراحی سایت در خور یک مجله مختص طراح گرافیک ها نیست، دیگری از این حرکت خشنود بود و هزاران نظر دیگر که همگی محترم و قابل بررسی بود، در این میان دوستانی هم کم کم و به واسطه همین ارتباط ها به مجموعه اضافه گشتند و این گونه بود که "رنگ" از تنهایی بیرون آمد.
سه شنبه ها از آغاز به کار مجله روزی طلایی بود، روزی که جلسات "رنگ" و ایده ها در آن شکل می گرفت، کم کم داشت باورمان می شد که دیگر "رنگ" را همه می شناسند و حرفه ای ها هم از آن استقبال می کنند و در بعضی موارد هم انتقاد، و این همراهی ما را امیدوار تر از قبل می ساخت.
حالا "رنگ" فقط متعلق به ما نبود، دیگر نمی شد مطلبی را منتشر کرد و ادعا نمود که به واسطه تعلق "رنگ" به صاحبانش منتشر شده.
از همان ابتدا هم اهداف "رنگ" به یک مجله الکترونیکی بودن ختم نمی شد و افکار بزرگ تری در سر داشتیم، افکاری که هر روز به آن نزدیک تر می شدیم و این نیز شیرینی ماجرا را بیشتر می کرد.
"رنگ" در این ماه اتفاق بزرگی را تجربه کرد، اتفاقی که شانه هایمان را سنگین تر و ما را وارد راهی دشوار تر می کند و در این میان تمام امید "رنگ" به همراهی و حضور شماست.
برگزاری سخنرانی رضا عابدینی با عنوان " تولد تایپوگرافی از روح خوشنویسی" مبحثی بود که باید به آن به عنوان اولین حرکت خارج از حیطه وب سایت اشاره کرد و امید داریم بتوانیم این راه را ادامه دهیم.
و در آخر لازم می دانم از تمامی همکارانم در "رنگ" تشکر و قدردانی نمایم.
همکارانی که بدون هیچ چشم داشتی مشغول به کارند و صمیمانه در جمع "رنگ" حضور دارند.
و از شما که با حضور پر "رنگ" خود در این مراسم بیش از هر زمانی حمایت خود را ابراز داشتید.
همچنین از حمایت های بی دریغ آقایان مصدقی راد و مریم پالیزگیر و همکارانشان در شرکت رادنگار، جناب آقای آذر شب در نرم افزاری مریم، نشر نظر( جناب آقای بهمن پور) و جناب آقای غریب پور مدیریت خانه هنرمندان ایران و همکارانشان و در نهایت از همه کسانی که در برگزاری این مراسم ما را یاری دادند سپاسگذاریم.
 
مدیر مسوول مجله الکترونیکی "رنگ"
شهاب اشتری



*این مطلب پیش از این در مراسم سخنرانی رضا عابدینی قرائت گردیده است
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن