نخستین دوره تخصصی طراحی آگهی مطبوعاتی و بیلبورد


نخستین دوره تخصصی طراحی آگهی مطبوعاتی و بیلبورد
مدرسه اینورس در ادامه نوآوری های آموزشی خود، برای نخستین بار در ایران یک دوره ی 6 ماهه آموزش ویژوال در تبلیغات با هدف کاهش فاصله کیفی بین آگهی و بیلبوردهای تبلیغاتی ایران با نمونه های خارجی راه اندازی کرده است.
  مهمترین نکته این دوره آموزشی تأکید بر پرورش ایده و کانسپت، رساندن آن به مرحله اجرا و در آخر گرفتن خروجی مناسب با تأکید بر جزئیات است. بنا برهمین فلسفه، مرحله پایانی دوره به برگزاری ژوژمان در حضور اساتید، کارفرما و مدیران بخش خلاقیت آژانس های تبلیغاتی می پردازد و در پی آن، فارغ التحصیلان به جامعه آژانس های تبلیغاتی معرفی می شوند.
 نکته قابل توجه برای مخاطبان اصلی این دوره که شامل طراحان گرافیک و پرسنل آژانس های تبلیغاتی می شود، این است که در حضور کارفرمای واقعی و برای اجرای سفارش او، ترکیبی از نرم افزارهای دوبعدی و سه بعدی که پیش از این در ایران مورد تدریس نبوده اند تدریس خواهد شد و در قالب teamwork، پروژه اجرا می شود.
 همچنین در این دوره تکیه اصلی بر بحث نرم افزاری نیست و خلاقیت، تصویرسازی تبلیغاتی، شناخت کمپین، creative brief و بررسی کمپین های موفق از نظر کانسپت و ویژوال و همچنین بررسی دلایل شکست کمپین های دیگر مورد توجه است.
 مدرسه اینورس شعار اصلی این دوره را " God is in details " در نظر گرفته است و علاقه مندان می توانند برای آشنایی با جزئیات آموزشی این دوره در جلسه معارفه ای که دوشنبه 17/11/90 ساعت 18 در حضور اساتید مدرسه برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.
 اساتید دوره ی 6 ماهه تبلیغات:
 فرهاد الهی
شهرام سیف هاشمی
علیرضا اردوبادی
میدیا کیاست
رضا واحدی

لطفا جهت حضور در نشست معارفه از طریق تلفن 22893852 صندلی خود را رزرو نمائید.

برای اطلاع از عناوین اصلی این دوره می توانید به وبسایت مدرسه اینورس مراجعه کرده و یا اینجا کلیک کنید.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن