موافقید یا مخالف؛ مسئله این است


اگر بپذیریم که هر اتفاق فرهنگی و هنری در کشورمان، پیامدهای گوناگونی دارد و در نتیجه خیل عظیمی از موافقان و مخالفان را با خود همراه می سازد؛ پرداختن به رویدادهای فرهنگی و هنری، اعم از نمایشگاه ها، انتشار کتب و... برای رسانه ها امری اجتناب ناپذیر به شمار می آید.
از این رو مجله الکترونیکی "رنگ" با داشتن مخاطبانی متخصص، در کنار رسانه ها به فعالیت خود ادامه می دهد و در همین راستا، برای ارتقا جایگاه مطبوعاتی و رسانه ای و عمل به وظیفه خطیری چون نقد و تحلیل اتفاقات و رویدادهای هنری، اقدام به نظر سنجی از میان مخاطبان خود در ارتباط با این رویداد ها نموده است.
بدین ترتیب شما می توانید در اولین نظر سنجی مجله الکترونیکی "رنگ"، نظرات خود را پیرامون کتاب سال گرافیک ایران که توسط نشر نظر منتشر شده با ما در میان بگذارید.
گفتنی است مهلت ارسال نظرات شما از تاریخ انتشار این فراخوان 15 روز بوده و نظرات کلیه کسانی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند، جهت بهبود روند فعالیتهای فرهنگی و هنری به دست مسئولین امر خواهد رسید و یا با توجه به این نظرات  گفتگوهایی با مخاطبان این نظر سنجی ها صورت می گیرد.
مجله الکترونیکی "رنگ" جهت ارج نهادن به نظرات ارزشمند شما، به سه تن از شرکت کنندگان در این نظر سنجی جوایزی را اهدا خواهد نمود.
لطفن توجه داشته باشید که می بایست حتمن ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانیم با شما تماس بگیریم.

مجله الکترونیکی "رنگ"
اولین مجله الکترونیکی طراحان گرافیک ایران
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن