شماره ۲ و اتفاقاتی جدید


اکنون دومین شماره مجله رنگ را پیش رو دارید، از یک سو خوشحالیم و از سوی دیگر مضطرب ، از یک سو امیدواریم و از سوی دیگر نگران . خوشحالیم که تلاشمان به ثمر نشست وبا توجه به نظرات شما توانستیم شماره دوم را عرضه کنیم و همچنان نیازمند یاری شما مخطبانیم تا به آنچه می خواهیم برسیم و نگران از اینکه آیا می توانیم بار سنگینی را که برداشته ایم به مقصد برسانیم ؟
در طول این مدت (زمان انتشار اولین شماره تاکنون) فکرها و ایده های بسیاری را در سر پروراندیم و با یکدیگر به بحث گذاشتیم. در جلسات هفتگی که برگزار شد ، در مورد به روز شدن مجله صحبت کردیم و اینکه زمان طولانی به روز شدن مطالب مخاطبان را برای رجوع به سایت بی انگیزه می کند ، همچنین در مورد چگونگی مطالب و محتوای آنها و بسیاری موارد دیگر بحث کردیم .
گاه به نتیجه رسیدیم و گاه از اجرایی کردن بعضی ایده هایمان منصرف شدیم . به این نتیجه رسیدیم که در راهی که پیش رو داریم اگر با تمام شور و اشتیاقی که از روز اول نشان دادیم حرکت کنیم و توانمان را به کار گیریم موفق خواهیم بود اگر ...
-         اگر بزرگان و صاحب نظران را با خود داشته باشیم
-         اگر خود را در عرصه ی که در آن فعالیت می کنیم تنها نبینیم
-         اگر مشکلات خود را از زبان مخاطبانمان بشنویم
و...
در این مسیر بودند کسانی که با حمایت و راهنمایی خود پشتیبانمان بودند و نیز کسانی که دعوتمان را پاسخ نگفتند . از آنان که دستمان را گرفتند تا بتوانیم در راه خود به جایی برسیم سپاسگذاریم و همچنان منتظر آنهایی هستیم که دعوتشان کرده ایم ولی پاسخی دریافت نکرده ایم.
اولین ها کم نبوده اند داعیه اولین مجله تخصصی گرافیک را داشتن افتخاری است که در آن با تمام شما مخاطبان فهیم سهیم هستیم.
پس ما را از پیشنهادات و نقد های خود محروم نسازید و کمک کنید تا اولین مجله الکترونیکی گرافیک ایران پا بر جا بماند و آخرین فعالیت در این زمینه نباشد.
در اینجا شایسته است از دو هفته نامه تندیس ، رونامه اعتماد ملی ، هادی تونز، کارگاه و سایر رسانه هایی که خبر انتشار مجله رنگ را منعکس کردند تشکر کنیم همچنین از علی رضا خدابخش برای تلاش فراوانش در جهت رفع مشکلات سایتنیز متشکریم و روزی را آرزو کنیم که مجله رنگ به عنوان اولین مجله تخصصی گرافیک ایران در زمره بهترین ها مطرح باشد ، برای رسیدن به آن روز تمام همتمان را به کار می گیریم ، پس میتوانیم.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن