امراله فرهادی؛ ابهت شخصیت ممیز مدیران را تحت تاثیر قرار می داد


امرالله فرهادی، دبیر نهمین دوسالانه گرافیک ایران، در گفت وگو با اعتماد گفت؛ «اگر ممیز زنده بود احتمال به تعویق افتادن دوسالانه به حداقل می رسید. اتوریته و ابهت شخصیت ممیز چنان بود که نه تنها هنرمندان، بلکه مدیران نیز تحت تاثیر قرار می گرفتند.»
فرهادی در مورد آسیب هایی که وقفه چهارساله در برگزاری دوسالانه گرافیک ایران به این رویداد فرهنگی وارد آورده، گفت؛ «عدم برگزاری به موقع بی ینال، سبب می شود از اعتبار آن کم شود. در نتیجه ما برای برگزاری این دوره، با تماس های مستمری که برقرار کردیم، توانستیم طراحان برجسته گرافیک دنیا را دعوت کنیم.»
امرالله فرهادی در مورد برگزاری میزگرد ها و سخنرانی این دوره بی ینال به حضور سخنران هایی از ایران و دیگر داوران و میهمان های شرکت کننده اشاره کرد و افزود؛ «ما تیترهایی را به سخنران های شرکت کننده ارائه کرده ایم، اما هنوز جزئیات موضوعات سخنرانی ها مشخص نشده است.» وی مهمترین موضوع سخنرانی ها را «تایپوگرافی در ایران» عنوان کرد که مسوولیت آن به عهده فرشید مثقالی است. در این سری از سخنرانی ها، قباد شیوا، رضا عابدینی و مسعود سپهر سخنرانی خواهند کرد. فرهادی اظهار امیدواری کرد که در آخرین روز برگزاری بی ینال، میزگردی پرشور و جنجالی با حضور همه این سخنران ها برگزار شود.
داورانی از چین، سوئیس، آلمان، ترکیه و ایران در بخش داوری بین المللی نهمین دوره بی ینال حضور دارند. دبیر این دوره بی ینال گرافیک ایران استقبال هنرمندان از این دوره را خوب توصیف کرد و گفت؛ «با توجه به وقفه هایی که در طول این سال ها ایجاد شده ما انتظار چنین استقبالی را نداشتیم.»

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن