مخاطب من شما هستید!




در سرمای این روزهای تهران و بارش‌های زیبای پاییزی که هر قطره‌اش برکتی است از جانب خدای بزرگ شاید گرمابخش‌ترین خبر حضور پیشگامان و استخوان خردکرده‌هایی است که به عنوان کاندیداهایی منفرد در این دوره انتخابات هیات مدیره انجمن حضور پیدا کرده‌اند.
ایشان که در سه سال گذشته و شاید بتوان گفت شش سال گذشته آرام مشغول فعالیت‌های روزمره خود بوده‌اند، حالا پا به میدانی گذاشته‌اند که نیاز حضورشان بیش از پیش احساس می‌شد.
همانطور که حضور بزرگان دیگر نیز در میانه روزگار فعلی انجمن نیاز بوده و هست.
نگارنده معتقد است انجمنی که به تفصیل به تاریخ آن پرداخته شده و همگان از آن مطلع هستند به آرامشی از جنس صنف و رفتار صنفی نیاز دارد. به حضور افرادی که تاب بیاورند، منافع خویش را بر منافع صنفی ترجیح ندهند و به دور از هیجانات ناشی از ناپختگی و خود محوری بتوانند در یک حرکت گروهی حداقل‌های صنفی و آشتی اهالی را به ارمغان آورند.
مخاطب من در این یادداشت کوتاه اعضای جوان و میانسال و پیشگام انجمن هستند، اعضایی که بی‌درایت و حضورشان انجمن نه رونقی خواهد داشت و نه اعتباری.
حال که می‌دانم با درخواست خیل عظیمی از اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک و درک عمیق شرایط فعلی این پیشگامان پا به میدان انتخابات گذاشته‌اند، می‌بایست شعور جمعی و مشارکت صنفی خود را به نمایش بگذاریم و در روز انتخابات ضمن مشارکت فعال؛ بدون هیچ جهت‌گیری و با نگاهی دقیق و کارشناسانه و با نگاه به روند طی شده انجمن در سال‌های گذشته و بررسی اولویت‌ها دست به انتخاب کسانی بزنیم که فردای حیثیت کاریمان در دستانشان خواهد بود.

شهاب اشتری
مدیرمسوول مجله الکترونیکی رنگ

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن