سیستم تحویل دارو درب منزل، به معنای ایجاد انقلابی در پذیرش نسخههاست. این شروع داروخانهی کپسول نیازمند یک چهرهی جدید بود تا افکار رو به جلوی آنها را نشان دهد.
سرویس تحویل داروی کپسول این حقیقت را آشکار میکند که مرحلهی سخت و حتی ناسالم ایستادن در صفهای داروخانهها، دیگر منسوخ شده. به همین منظور و با هدف معرفی کپسول به عنوان برندی کاربر محور و مراقبتکننده ما یک هویت بصری قوی را ایجاد کردیم، که فاصلهی بین دو اصطلاح «حرفه ای» و «سرزنده» را از بینببرد. برای گسترش دادن برند، تمام چیزهایی که یک داروخانهی مدرن نیاز دارد تا نام خود را بر آنها حک کند، طراحی و ایدهپردازی شدند، مانند ساکهای تحویل، بطری قرصها، چسب زخم، وبسایت، اپ دیجیتال، بیلبورد، بنرهای داخل مترو و بسیاری چیزهای دیگر.
برای دیدن وبسایت کپسول اینجا را کلیک کنید.