نگاهی گرافیکی به تبلیغات جشنواره فست

مترجم: نوشین الله‌دینی
 
پوستر سیزدهمین فستیوال بین‌المللی هنرهای نمایشی «های فست»، درواقع پوستری بر اساس ماسک‌های سرامیکی Vache Manukyan بود. ایده اصلی، یادآور نقش نقاب‌ها در تاریخ فوق‌العاده هنرهای نمایشی ست. ماسک‌های زیبایی که با گل و لعاب ساخته می‌شدند.
«مجموعه ای از احساس» تم فستیوال امسال بود و رنگ‌های بکگراند عکس‌ها نیز بر همین اساس انتخاب شدند. این ویژگی رنگ‌ها در ترکیب بندی عکس جلوه‌ی خاصی به نقاب‌ها بخشیده است.
همچنین هویت جشنواره توسط تبلیغاتی که در پروازها، بلیط‌ها، بنرها، برنامه‌ها و... انجام شده بود به همه جا مخابره شد تا شهر یک هفته را با هنر سر کند.
 
زمان انتشار: ۱۸:۱۷ ۱۳۹۶/۴/۲۱

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن