ایجاد یک حس خوب با بسته‌بندی متفاوت

مترجم: نوشین الله‌دینی
 
بعد از ارائه موفقیت‌آمیز برند Gawatt، مشتری تصمیم گرفت که با ایجاد پکیج‌های تبلیغاتی بهتر، به کار خود جلوه‌ی بیشتری ببخشد. در این مورد خاص لیوان‌های یکبار مصرف به عنوان ابزار تبلیغاتی شرکت انتخاب شده.
ما چهار شخصیت متفاوت در استایل کافی شاپی خلق کردیم، بدون اینکه از هدف اصلی برند که ایجاد حس مثبت با ارائه یک فنجان قهوه هست، دور شویم.
نکته جالب در مورد این لیوان‌ها، قابلیت تغییر احساسی آن‌ها از طریق چرخاندن مخزن داخلی ست. در قسمت داخلی هر لیوان سه فرم احساسی مختلف پرینت و چاپ شده که شامل چشم و دهان است. قسمت خارجی، بسته به موقعیت چرخش چهره تنها یکی از صورت‌ها را نشان می‌دهد.
این لیوان‌ها پیام‌رسان برند به مخاطب خواهند بود و حتما مشتری را متقاعد خواهند کرد که تعداد بیشتری خریداری کند: 
«ما تنها فروشنده قهوه نیستیم، بلکه احساستان را برای تمام روز شارژ می‌کنیم.»
 
زمان انتشار: ۱۵:۳۹ ۱۳۹۶/۴/۲۱

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن