نگاهی به طراحی هویت شهربازی

مترجم: مینا حسینی
 
پروژه ی طراحی مجدد هویت شهر بازی، در این پروزه چالش ما طراحی هویت و لوگوی جدید برای این مجموعه بود، ریدیزاین شامل طراحی برای همه ی سرویس های سرگرمی، با موضوعات ، مفهوم ها و عملکرد های متفاوت و همچنین همه ی مکان ها ی موجود در شهر بازی است. 
ایده  اولیه این مجموعه بر اساس فضاهای ایزومتریک در نظر گرفته شده است. برای القای حس پویایی از طراحی های دستی استفاده شده است. به کار بردن تصویر عکس انسان به صورت رئال و تصویر سازی حس ارتباط بین فضای واقعی و مجازی بازی را ایجاد می کند.  طیف رنگ های خاص استفاده شده در هر بخش از طراحی ها، ارتباط در عین تنوع را ایجاد می کند. هر طیف یک وسیله با کارکرد متفاوت را نشان می دهد و در عین حال با رنگ با وسایل دیگر در ارتباط هستند. 
این پروژه توسط شرکت خلاق برندینگ Blackbone طراحی شده است. این استودیو طراحی راه حل های خلاق را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این استودیو با نیروهای خلاق، در شهر ایروان در کشور ارمنستان در حال فعالیت است.
 
زمان انتشار: ۱۸:۲۱ ۱۳۹۶/۴/۱۹

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن