معرفی ۱۰ بانوی طراح

مترجم: ریحانه دقیقیان

امروز 8 مارس و روز جهانی زن است.
به همین مناسبت تصمیم گرفتیم تا 10 طراح زن را که فعالیت گسترده‌ای دارند معرفی کنیم.
این طراحان همگی در طول سالیان مختلف تجارب ارزشمندی داشته‌اند و شما می‌توانید با جستجوی نام‌هایشان به آثار بیشتری از ایشان دسترسی پیدا کنید.
همراه ما باشید:



Jessica Walsh
جسیکا والش
جسیکت والش طراح گرافیک و برنده‌ی جوایز متعدد در زمینه‌ی طراحی می‌باشد. بیش از صد و سی هزار نفر در  Bēhance آثار وی را دنبال می‌کنند.
 
Paula Scher
پائولا شر
شر از سال 1992 مشغول تدریس بوده و اکنون نیز در مدرسه‌ی هنرهای بصری نیویورک به کار خود ادامه می‌دهد. آخرین اثر وی، طراحی لوگو برای مایکروسافت ویندوز 8 می‌باشد.
 

Nina Geometrieva
نینا جئومتریوا
جئومتریوا نیز از طراحان قابل در عرصه‌ی طراحی گرافیک می‌باشد. این طراح و تصویرگر با استعداد، با ترکیب رنگ‌های درخشان و فرم‌های هندسی، آثاری جذاب با قابلیت فهم آسان را خلق می‌کند.
 

Fanette Mellier
فنت میلیر
 فنت میلر طراح گرافیک ساکن پاریس، با استفاده‌ی انتزاعی از رنگ‌های پویا آثاری منحصر به فرد را ایجاد می‌کند.
 

 Alex Proba
الکس پروبا
این طراح گرافیک و تصویرگر آلمانی الاصل، ساکن نیویوورک می‌باشد. وی موسس استودیوی پروبا است و به عنوان کارگردان هنری نیز در آن فعالیت می‌کند.


Veronica Fuerte
ورونیکا فوئرتی
ورونیکا فوئرتی از اعضای با استعداد استودیو هی می‌باشد. در این استودیو آثاری فوق‌العاده زیبا و با تاکید بر روی رنگ و هندسه و ایده‌های قوی تولید می‌شود.


Anaïs Bourdet
آنایس بوردی
آنایس بوردی طراح و کارگردان هنری است که آثاری قوی و متنوع از جمله طراحی، برندینگ، بسته‌بندی و تصویرسازی را می‌توان در آلبوم نمونه کارهای وی مشاهده نمود.
 

 Marta Gawin
مارتا گاوین
مارتا گاوین از جمله طراحان خلاقی است که با طراحی گرافیک، مانند نوعی پژوهش بصری و تجربی رفتار می‌کند.


Marta Veludo
مارتا ولودو
شاد و جذاب بودن از خصوصیات بارز آثار مارتا ولودو است. مارتا برای برندهای معروفی مانند آدیداس ، ریباک و لِگو نیز طراحی کرده است.
 

Vicki Turner
ویکی ترنر
برخورد ویکی ترنر با طراحی، به صورت تصویرسازی است که یاد آور آثار گرافیک دهه‌ی پنجاه می‌باشد. وی آثار خود را با جزئیات بسیار و توأم با حس هندسی و ترکیبی از رنگ‌های جذاب خلق می‌نماید.

 

 

زمان انتشار: ۲۳:۲۴ ۱۳۹۵/۱۲/۱۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن