آخرین جمعه سال با هنرهای دیجیتال در مدرسه اینورس



ورکشاپ اول: Element3D - ساعت 10 تا 1 - با حضور مازیار شریفیان


ورکشاپ تخصصی Element 3D شامل آموزش جزئیات کار با Element 3D در Adobe After Effects است. Element 3D پلاگین قدرتمند و تازه‌واردی در Adobe After Effects است که خلاء استفاده از عناصر سه‌بعدی کیفیت بالا را در این برنامه پس از سال‌ها پر کرده است. این پلاگین همچنین دارای Particle System است؛ بدین معنی که شما می‌توانید عناصر سه‌بعدی را به صورت تصادفی یا منظم به تعداد بالا در محیط سه‌بعدی Adobe After Effects قرار دهید. از مزیت‌های مهم دیگر این پلاگین می‌توان به سرعت بالای نمایش عناصر در محیط نرم‌افزار ذکر کرد. لازم به ذکر است که برای حضور در این ورکشاپ نیاز به هیچ گونه دانش حرفه‌ای 3D وجود ندارد و پارامترهایی که مرتبط با این مقوله می‌شوند به صورت تئوری و کلی توضیح داده می‌شوند. برای دریافت جزئیات بیشتر از این پلاگین به سایت www.videocopilot.net سر بزنید.


این ورکشاپ برای طراحانی که یک دوره Adobe After Effects را گذرانده یا در حد حرفه‌ای در بازار کار فعالیت دارند طراحی شده و برای افرادی که هیچ گونه آشنایی‌ با نرم‌افزار Adobe After Effects ندارند پیشنهاد نمی‌شود. همچنین خروجی این ورکشاپ یک تیزر 10 ثانیه‌ای با استفاده از عناصر و مدل‌های آماده بسته‌های Element 3D می‌باشد. این نکته قابل ذکر است که هنرجویان می‌توانند مدل‌های شخصی خود را با فرمت OBJ بهمراه UV Map همراه خود آورده و از آنها در وله خود استفاده نمایند.



ورکشاپ دوم: Character Animation for Game Design - ساعت 14 تا 15:30 - با حضور پیمان مسعودی

بازی های کامپیوتری جایگاه ویژه ای در بین افراد دارند به گونه ای که میتوان صنعت بازی های کامپیوتری را از لحاظ محبوبیت با صنعت سینما مقایسه کرد. در مراحل ساخت بازی های کامپیوتری، انیمیشن اهمیت ویژه ای دارد چرا که علاوه بر زیبایی بصری بر عوامل دیگری همچون طراحی بازی، کنترل و گام اتفاقات بازی تاثیر به سزایی دارد لذا انیمیشن در بازی های کامپیوتری میتواند باعث ارتقا یک بازی یا برعکس باعث شکست آن شود. هدف این کارگاه آشنایی هنرجویان با نحوه ایجاد انیمیشن در بازی های کامپیوتری است به گونه ای که با محدودیت ها، نکات و روش های موجود برای ایجاد انیمیشن در محیط بازی های کامپیوتری آشنا شوند و تفاوت آن را با انیمیشن های سینمایی بشناسند. در این کارگاه مراحلی که برای یادگیری انیمیشن و تبدیل شدن به یک انیماتور بازی موفق باید طی شود مرور خواهد شد.

Demo Reel پیمان مسعودی را از اینجا ببینید:
http://vimeo.com/28510881



ورکشاپ سوم: ورکشاپ اخیر CGart.ir با عنوان Bio-Machines که توسط Scott Robertson داوری می شود - با حضور امیرحسین عرفانی و اردلان ایزدیان

این ورکشاپ با محوریت طراحی، ایده پردازی و Digital Paint برگزار می شود


تمامی ورکشاپ ها رایگان می باشند.
لطفا قبل از حضور، صندلی خود را از طریق شماره تلفن 22893852 رزرو کنید.










زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن