کتاب «۱۰ کاریکاتوریست» در ایده رونمایی می‌شود



مراسم رونمایی کتاب «۱۰کاریکاتوریست» نوشته سید‌امیر سقراطی عصر روز جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور این هنرمند در کافه ایده رونمایی می‌شود.

مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب «۱۰کاریکاتوریست» با حضور سید‌امیر سقراطی و جمعی از هنرمندان و علاقمندان در کافه ایده برگزار خواهد شد.
کتاب «۱۰کاریکاتوریست» یکی از مجموعه کتاب‌های «۱۰» انتشارات ایده است که در این کتاب ۱۰ چهره تاثیرگذار در این زمینه معرفی و آثار آنها مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
سید امیر سقراطی این کتاب را به سفارش انتشارات ایده و با هدف جبران کمبود منابع تئوریک در این عرصه به نگارش در آورده است و طی آن به معرفی شخصیت‌هایی پرداخته که طی عصر معاصر توانسته‌اند بر این جریان تاثیرگذار باشند.
لازم به یادآوری است، مجموعه کتاب‌های «۱۰» انتشارات ایده هم با هدف جبران کمبود منابع آرشیوی در حوزه هنر شکل گرفته است که قصد دارد به قلم هنرمندان شناخته شده حوزه‌های مختلف، زمینه معرفی تاثیرگذاران عرصه هنر و همچینین شرایط معرفی آثار آنها را به شکلی علمی فراهم آورد.
کتاب «۱۰کاریکاتوریست» سید‌امیر سقراطی ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۱ اردیبهشت‌ماه در کافه ایده به نشانی خیابان خردمند شمالی، کوچه هجدهم، پلاک ۲۸ با حضور هنرمندان و علاقمندان رونمایی می‌شود و این کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران نیز عرضه خواهد ‌شد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن