کتاب «با بزرگان بازاریابی» منتشر شد


این کتاب در قالب گفت‌و‌گو تهیه و تدوین شده و نظرات و راهکارهای ۹ تن از اساتيد بازاريابی ايران به‌گونه‌ای کاربردی، بی‌پرده و صادقانه در آن گردآوری شده است. این کتاب مواجهه‌ای علمی و پایدار را در مقابله یا اصلاح شرایط کنونی اقتصادی پیش روی فعالان این حوزه و دولت‌مردان قرار می‌دهد.
«با بزرگان بازاریابی» مقدمه‌ای به قلم «جک تراوت» از متفکران تأثیرگذار در بازاریابی مدرن دارد. مطالعه این کتاب به علاقه‌مندان این رشته، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های بازاریابی، بازرگانی و مدیریت، صاحبان بنگاه‌های اقتصادی، مدیران سازمان‌ها و همه افرادی که به‌نوعی با بازاریابی سر و کاردارند؛ توصیه می‌شود.
کتاب «با بزرگان بازاریابی» در ۲۲۲ صفحه و با قیمت ۲۲۰۰۰۰ ریال عرضه شده است.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن