fleuron


شهاب تندر
sht@rangmagazine.com



اگر نگاهی به آرشیو معرفی وب سایت هایی که در رنگ داشته ایم بکنید، متوجه می شوید که بسیاری از این وبسایت ها تقریبن از یک تم برخوردارند.
همه این سایت ها یک صفحه اصلی دارند که در آن در پست های مختلف، به معرفی آرتیست های مختلف در رشته های مختلف و تا حدی مرتبط با دیزاین می پردازند.
سایتی هم که این بار آن را معرفی می کنیم فکر نمی کنم فرق چندانی با بقیه داشته باشد، فقط اسمش فرق دارد و حتی اگر خیلی بخواهید مو را از ماست به بیرون بکشید در مطالب قبلی این سایت، چیزهای مشترکی را با دیگر سایت هایی که اینجا معرفی کرده ایم را قطعآ پیدا خواهید کرد. شیوه کار کردن با این سایت هم دیگر اموزش خاصی نیاز ندارد !
یک صفحه اصلی که در سمت راستش منو های کاربردی با لینک های بسیار سرگرم کننده و توانایی جستجو  و . . . و در وسط هم مطالب سایت قابل دیدن و خواندن هستند و در توضیحاتی که در مطلب دارد می توانید به سایت و دیگر منابع اصلی مرتبط با آرتیست معرفی شده وصل شوید.
البته این سایت ها به هیچ وجه خسته کننده نیستند و اتفاقآ خیلی هم جذابند ولی شاید کمی لازم باشد کمی از این فضا فاصله بگیریم و  از این پس به معرفی سایت هایی بپردازیم که شاید از نظر محتوا ارتباطی با گرافیک نداشته باشند (شایدااا!) اما در عوض از نظر دیزاین و طراحی موجب هیجان ما شوند!

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن