FUBIZ


شهاب تندر
sht@rangmagazine.com



این وبسایت نیز مانند بسیاری از وب سایت هایی که این چند سال به شدت در حال رشد هستند به معرفی روزانه آثار مربوط به دیزاین می پردازد.ویژگی که این وبسایت را از دیگر وبسایت های همانند خود متفاوت تر می کند، اول از همه پیشکسوت بودن (!) این وبسایت در مقایسه با دیگر وبسایت های مشابه است. این وب سایت از سال 2005 آغاز به کار کرده است و تقریبا تمامی موضوع های مربوط به دیزاین را در خود جا داده است.
دو زبانه بودن آن ( انگلیسی و فرانسوی ) و همین طور قابلیت به اشتراک گذاشتن مطالب این سایت در وب سایت های دیگر مانند " توییتر " " فیس بوک " و ... از طریق گزینه های قرار گرفته در سمت راست صفحه، از دیگر نکات شاید مهم این وبسایت باشد.
مطالب این وب سایت از تنوع فوق العاده ای برخوردار هستند و شما با هر بار مراجعه با آن (به طور متوسط دو بار در روز ) می توانید چیزهای جدیدی برای دیدن پیدا کنید و اگر پیدا نکردید هم می توانید به آرشیو این وب سایت سر بزنید و از مطالب چهار سال گذشته اش لذت ببرید.
نکته ای که شاید کمی تکراری باشد: هر مطلب شامل یک تصویر و توضیح مختصر است که با کلیک کردن بر روی هر تصویر می توانید تصاویر و مطالب بیشتر و اطلاعات دیگری پیدا کنید.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن