نمایش منتخب پوسترهای کانون پروش فکری کودکان


امرالله فرهادی از برپایی نمایشگاه منتخبی از پوسترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فاصله سال‌های 1344 تا 1388 خبر داد.
فرهادی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه نخستین نمایشگاهی است که به مناسبت پنجمین سالگرد تأسیس مدرسه ویژه در گالری ویژه برپا می‌شود و شامل برگزیده‌ای از تمام پوسترهایی است که در طول فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران از سال 1344 تا 1388 طراحی و اجرا شده است.
فرهادی درباره هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه روی دیوار خواهد رفت توضیح داد: در این نمایشگاه حدود 60 اثر از طراحان گرافیک مطرح ایران به نمایش درخواهد آمد که این آثار از میان بیش از 300 اثر انتخاب شده است و شامل آثاری از فرشید مثقالی، عباس کیارستمی، مرتضی ممیز، محمدرضا دادگر، کوروش پارسانژاد، ابراهیم حقیقی، پرویز محلاتی، نورالدین زرین‌کلک، مصطفی اوجی،ابوالفضل همتی آهویی، بهزاد غریب‌پور، علی‌اکبر صادقی،آیدین آغداشلو، علی‌اصغر محتاج و ...است.
مدیر مدرسه ویژه گفت:‌ این آثار مجموعه بسیار ارزشمندی است که حدود هشتاد درصد آن‌ها اصل است و به همت «آذین فرمندی» در قالب پروژه دانشجویی وی جمع‌آوری شده است.
وی افزود: این نمایشگاه 9 مهرماه به مدت یک هفته در گالری ویژه برپا خواهد شد و در طول برگزاری این نمایشگاه نیز نشست‌های تخصصی درباره این پوسترها با حضور طراحان آن در مدرسه ویژه برگزار خواهد شد.
فرهادی تأکید کرد: این نمایشگاه نخستین برنامه‌ ما به مناسبت پنجمین سالگرد تأسیس مدرسه ویژه است که مهرماه در مدرسه ویژه برگزار می‌شود و تا اسفندماه هر ماه برنامه‌‌های مختلف دیگری را نیز خواهیم داشت.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن