غذای سالم، طراحی ساده

مترجم: نوشین الله‌دینی
 
سردرگمی در آشپزخانه
می‌خواهید غذای شما ارگانیک باشد؟ کم‌چرب؟ بدون گلوتن؟دارای سدیم کمتری باشد؟ صف غذاهای متنوعی که می‌توانید انتخاب کنید همانقدر که برای شما جذاب است می‌تواند باعث سردرگمی نیز بشود. شاید راهی برای آسان کردن مسائل وجود داشته باشد، راهی که همه از غذاهای سالم و خوشمزه لذت ببرند آن هم بدون استرس انتخاب‌های پیچیده.
 
به سادگی خوشمزه است
بعد از سال‌ها کار در صنعت غذایی، مشتری ما آماده‌ی خلق برند خود برای وعده‌های غذایی خوشمزه و سالم بود. ایده‌ی اولیه‌اش با وجود سادگی، بسیار عالی می‌نمود: استفاده کردن از سبزیجات تازه و لذیذ به عنوان ترکیبات اصلی هر غذایی (۸۰٪) و اضافه کردن پروتئین به عنوان چاشنی (۲۰٪).
 
۱۰۰٪خوب = ۲۰+۸۰
آژانس Landor این فرمول را مستقیما به نام برند تبدیل کرد، و تصاویر گرافیکی جذابی را بوجود آورد که بیان کننده این نام باشند. هر کدام از مواد با تصویر یا آیکون ویژه‌ای بیان شده‌است، اشکال مربع برای سبزیجات و میوه‌ها که ۸۰٪ غذا را تشکیل می‌دهند، و مثلث برای پروتئین‌ها که ۲۰٪ باقیمانده را شامل می‌شوند.
 
یک زبان تمام عیار
رنگ‌های شاد و اشکال هندسی منظم بیانگر هارمونی مواد تشکیل دهنده آن است، درحالیکه فضای سفید موجود حس سبکی و رفاه را می‌رساند. سبک بصری متمایز آن باعث می‌شود تا 20/80 به خوبی در بازار رقابت کند.
با استفاده از این نمادهای زیبا هر دستور پختی از  20/80 می‌تواند به سادگی به پوستر، کارت یا تصویر بدل شود. آیکون‌ها پا از مرز کلمات فراتر گذاشته‌اند و سیستم را واقعا کاربردی می‌کنند.
 
در سبد‌های فروشگاه‌ها
با نام تجاری بسیار قوی و جذب سرمایه،  20/80 موفق شد تا فراتر از اهداف اولیه‌ی تجاری‌اش حرکت کند. در ماه می ۲۰۱۶ یک فروشگاه در پاریس افتتاح شد و به خدمات تحویل غذای 20/80 پیوست.
هویت سازمانی که آژانسLandor  برای 20/80 کار کرد در سال ۲۰۱۶ موفق به دریافت جایزه‌ی شیر نقره‌ای و برونزی کن و همچنین دریافت جایزه D&AD Graphite Pencil شد.
 
 
 
زمان انتشار: ۱۴:۱۶ ۱۳۹۶/۸/۱۴

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن