گرافیک و پمپ بنزینی متروکه

مترجم: نوشین الله‌دینی
 
پمپ بنزین‌ها معمولا مکان‌های زیبایی نیستند مخصوصا در لندن که عده‌ی زیادی از مردم حتی وسیله نقلیه‌ی شخصی هم ندارند. اما طراحی دونفره‌ی  Craig & Karl این پمپ‌بنزین قدیمی که در White City در غرب لندن واقع است را دوباره احیا کرده. Craig & Karl از رنگ‌های روشن و سرزنده‌ی تلویزیونی که اغلب در برندینگ شرکت‌های بزرگ نفتی نیز استفاده می‌شده الهام گرفته‌اند، تا یک پمپ‌بنزین متروکه را به یک سازه‌ی هنری با نام Here After تبدیل کنند.
عنوان اثر یادآور بهشت یا شهری‌ آرمانی است با این توضیح طراحان: حالا که پمپ‌بنزین وظیفه خود را به انجام رسانده‌، زمان آن است که از وجودش لذت ببریم.
 Here After مرحله‌ی اول احیای پمپ‌بنزین است، که برنامه‌ریزی شده تا محل برگزاری رویدادهای جمعی باشد.  White Cityدرحال جمع‌آوری کمک برای خلق یک همسایگی پیشرفته و خلاق است. این کمک‌ها صرف ساختن مغازه‌های تازه، رستوران و تسهیلات آموزشی درکنار ۴۰۰۰ خانه‌ی جدید، فضاهای اداری بیشتر، و پروژه‌ی ایجاد ۲۰۰۰۰ موقعیت شغلی می‌شود.
Craig & Karl نام تیم طراحی دونفره متشکل از Craig Redman  و Karl Maier است که باهم از نیویورک تا لندن همکاری می‌کنند تا سازه‌های هنری عظیم و رنگارنگی نظیر فرش آبنباتی ۱۴۰۰۰مترمربعی در چین.
 
زمان انتشار: ۹:۱ ۱۳۹۶/۵/۲۱

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن