۱۰ اپلیکیشن برتر IOS برای طراحان گرافیک (۱)


ترجمه: ریحانه دقیقیان


امروزه برای همه‌ی فعالیت‌ها از جمله خرید، کارهای بانکی، همسریابی و...، یک اپلیکیشن طراحی شده است. شهرت برنامه‌های موبایل در طول سال‌های اخیر به سرعت افزایش یافته است. به‌طوری که بر اساس یک گزارش آماری، ۸۹٪ استفاده کاربران از گوشی‌های موبایل‌ مربوط به نرم‌افزارهاست؛ و این عدد در سال پیش رو رشد بیشتری نیز خواهد داشت.
مانند همه‌ی زمینه‌های دیگر برای طراحان گرافیک نیز دریایی از اپلیکیشن‌های مختلفی موجود است. اما ا بن دریا به دو بخش برنامه‌های اندروید و آیفون تقسیم می‌شود. با وجود رقابت سنگینی که برای تولید برنامه‌های رایگان اندروید وجود دارد، نرم‌افزارهای آیفون همچنان بهترین انتخاب بسیاری از طراحان سراسر دنیاست. اگر شما نیز در جست‌و‌جوی چند نرم‌افزار برتر ios برای طراحان هستید، می‌توانید فهرست برنامه‌های «رایگان» زیر را مطالعه و از «اپ استور» تهیه نمایید.

۱. Doodle Buddy 



یکی از بهترین برنامه‌ها برای طراحانی است که به نقاشی، طراحی و رنگ‌آمیزی علاقه دارند. لازمه‌ی استفاده از این برنامه حرفه‌ای بودن است. اگر طراحی شما باب میلتان نبود، موبایل خود را تکان دهید و دوباره شروع کنید.
در این برنامه با کمک بیش از ۴۴۰۰۰ رنگ، قلم‌مو، خودکار اکلیلی، گچ و امکان تایپ می‌توانید خالق آثار بسیار زیبایی باشید.


۲. Repix



یکی دیگر از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های آیفون برای طراحان، برنامه‌ی ویرایش عکس Repix است. یک نرم‌افزار جذاب که عکس‌های معمولی شما را به یک اثر هنری کلاسیک تبدیل می‌کند.
برخلاف سایر اپلیکیشن‌های ویرایش عکس، Repix امکان استفاده از فیلترهای نقاشی را نیز به شما می‌دهد تا افکت‌های چشمگیری را به‌وجود بیاورید. می‌توانید بین ۹ قلم‌موی متفاوت یکی را انتخاب کنید و اگر اشتباهی در کار پیش آمد، به‌راحتی قابل پاک شدن است.


۳. ArtStudio



برنامه‌های رایگان بسیاری برای طراح‌گرفیکی که از ios استفاده می‌کنند، ساخته شده است؛ اما شهرت هیچ‌یک به‌پای ArtStudio نمی‌رسد. ArtStudio یکی از پراستفاده‌ترین برنامه‌ی‌های رایگان طراحی، نقاشی و ویرایش عکس است.
این برنامه‌ی فوق‌العاده، شامل ۱۶ ابزار، ۱۵۰ قلم با کیفیت، امکان انتخاب لایه‌ها، ۴۰ فیلتر و بسیاری موارد دیگر است که ارزش دانلود و استفاده را دارد.


۴.ColorSchemer



اگر شما عاشق رنگ‌ها هستید و برایتان جذابند، این نرم‌افزار ios به بهترین دوست شما تبدیل خواهد شد. این نرم‌افزار به‌واسطه ابزارهای گوناگون رنگی این امکان را به شما می‌دهد تا پالت‌های رنگی خودتان را بسازید و با سایر علاقه‌مندان رنگ به اشتراک بگذارید.

۵. Fuzel



یکی دیگر از نرم‌افزارهای کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های خود را به یک کلاژ زیبا و ارزشمند تبدیل کنید. می‌توانید انواع افکت‌های عکاسی، استیکرها، بافت‌ها، برچسب‌ها و قاب‌ها را به عکس خود اضافه نمایید.
استفاده از این نرم‌افزار بسیار آسان است و به‌راحتی می‌توانید با تلفیق عکس و موسیقی یک کلاژ متحرک زیبا از عکس‌های خود خلق کنید. آیا می‌خواهید از آثار شما بدون رعایت حق کپی رایت استفاده نشود؟ می‌توانید آن‌را با واترمارک مخصوص  خوددتان مشخص نمایید. با همه این امکانات و پیشنهادهای ویژه‌ای که در اختیارتان قرار می‌گیرد، عجیب نیست که این اپ جذاب ios همیشه یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین‌ها باشد.

ادامه دارد...
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن