گزارش تصویری ۲روز، ۴ ورکشاپ با مدرسه اینورس




سرانجام ورکشاپ‌ها به پایان رسید. لحظات خوبی را در کنار یکدیگر سپری کردیم و در کنار هم نکات زیادی آموختیم. تمام سعی مدیریت و پرسنل مدرسه اینورس در برگزاری این ورکشاپ‌ها، ایجاد فضایی گرم و صمیمی و تجربه‌ای دلپذیر بود. هدف دیگر، برگزاری این ورکشاپ‌ها با تفاوتی جدی و چشمگیر بود. تفاوت به این معنا که بتوانیم فضایی پویا‌تر، مطالبی به‌روزتر و کیفیت بالاتری را فراهم کنیم.

ورکشاپ‌ها صبح روز پنجشنبه آغاز شد. نام اولین ورکشاپ، «در مسیر موفقیت شغلی وPersonal Branding» بود که توسط سینا فرهمند ارائه شد. در این کارگاه، نحوه ارائه چگونگی معرفی خود یا حرفه خود به افراد دیگر به شرکت‌کنندگان آموخته شد و همچنین دانشجویان به ترتیب و بصورت داوطلبانه Elevator Speech را در حضور شرکت‌کنندگان دیگر تجربه کردند. از موارد قابل توجه دیگر این ورکشاپ، کارِ گروهی تمامی شرکت‌کنندگان در قسمت پایانی بود. در این قسمت شرکت‌کنندگان به گروه‌هایی تقسیم شدند و به هر گروه فرصتی برای ارائه داده شد.
 



 
دومین ورکشاپ روز پنجشنبه با عنوان «روند طراحی کانسپت فضا و شخصیت در یک فیلم هالیوودی» با سهیل دانش‌اشراقی برگزار شد. هدف از برگزاری این ورکشاپ همانگونه که در اطلاع رسانی‌های آن ذکر شده بود، انتقال تجربیات و معرفی Workflow پروژه اخیر این هنرمند بود. در این ورکشاپ سهیل دانش اشراقی چگونگی جمع‌آوری رفرنس و چگونگی شکل‌گیری پوستر فیلم هالیوودی  “Krampus”که طراحی کانسپت آن توسط وی انجام شده بود را برای شرکت‌کنندگان شرح داد.



 
شروع سومین ورکشاپ در روز جمعه در مدرسه اینورس بود. ورکشاپی که «صبحانه حرفه‌ای» نام داشت و علیرضا اردوبادی، موسس مدرسه اینورس ارائه دهنده آن بود. ساعت 08:30 روز جمعه تمامی شرکت‌کنندگان در مدرسه اینورس حضور یافتند و در فضایی دوستانه صبحانه‌ای حرفه‌ای را نوش جان کردند!
 

 
قسمت دوم همین ورکشاپ در ساعت 10:00 آغاز شد. علیرضا اردوبادی در ابتدا مباحث و پرسش‌هایی را در رابطه با موفقیت، خوشبختی و تعاریف گوناگونشان مطرح کرد و پس از آن چگونگی شناخت قابلیت‌های فردی را به شرکت‌کنندگان آموزش داد.

 

درقسمت دیگری از این ورکشاپ تلاش شد تا چگونگی نوشتن یک رزومه استاندارد در سطح بین‌المللی به شرکت‌کنندگان آموزش داده شود. به تمامی شرکت‌کنندگان فرصتی داده شد تا بخش کوچکی از رزومه خود را بنویسند و آن را برای دیگر شرکت‌کنندگان بخوانند.
 

چهارمین ورکشاپ به تکنیک استاپ‌موشن اختصاص یافت. ورکشاپی با نام «لذت استاپ‌موشن» که ارئه‌دهنده آن عقیل حسینیان بود. در ابتدای ورکشاپ 12 قانون انیمیشن آموزش داده شد و باقی آن به کار عملی با مشارکت شرکت‌کنندگان اختصاص یافت. در این ورکشاپ دو پروژه از ابتدا در حضور شرکت‌کنندگان شروع شد و تا انتهای ورکشاپ پایان یافت.
در ادامه می‌توانید دو خروجی این ورکشاپ را نیز مشاهده کنید.




 




و در ادامه تصویری از تیم اجرایی ورکشاپ‌ها به همراه موسس مدرسه اینورس را مشاهده خواهید کرد.
 


آشنایی بیشتر با مدرسه اینورس:
www.inverseschool.com
instagram.com/inverseschool
facebook.com/inverseschool


کانال تلگرام مدرسه اینورس:
telegram.me/inverseschool
از طریق این کانال می‌توانید آخرین اخبار و رویداد‌های مدرسه اینورس را دنبال کنید.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن