شروع ثبت‌نام پنجمین دوره «رشته موشن گرافیک» مدرسه اینورس


در سال‌های اخیر، فارغ از کیفیت و شناخت صحیح مقوله طراحی گرافیک در میان نسل جدید، تعداد فارغ‌التحصیلان رشته گرافیک در دانشگاه‌ها، بسیار زیاد شده است و این موضوعی است که بازار کاری آن را به شدت تحت تاثیر قرار داده و موج آن در سال‌های نزدیک آینده بیشتر نمایان خواهد شد. از این رو هر فردی که به نوعی بتواند دانش جدیدتری نسبت به دیگران داشته باشد، برگ برنده‌ای در دست خواهد داشت و می‌تواند فضا و آینده کاری بهتری را برای خود رقم بزند.

از طرفی در دنیا روز‌به‌روز به تعداد رسانه‌های متاثر از دنیای دیجیتال، بیشتر می‌شود و در نتیجه‌ی آن، نیاز به افرادی که بتوانند برای این دنیای دیجیتال محتوا تولید کنند نیز بیشتر می‌شود. در این میان، رشته‌هایی که خود، جدید و «میان رشته‌ای» محسوب می‌شوند، مزیتی دو چندان دارند چرا که افراد در این رشته‌ها می‌توانند حرف‌های جدیدتری برای گفتن داشته باشند.

در میان رشته‌های جدید که پایه اصلی آن طراحی گرافیک است، موشن گرافیک می‌تواند بهترین گزینه برای ساختن آینده کاری باشد.



قطعا افرادی که در این سال‌ها موشن گرافیک را می‌آموزند، تفاوتی جدی در سال‌های آینده با افراد تازه کارتر خواهند داشت درست مانند افرادی که طراحی گرافیک را از سال‌های دورتر شروع کرده بودند و هم اکنون یک سرو گردن بالاتر از بقیه هستند. در نتیجه آموختن موشن گرافیک، آن هم هر‌چه زودتر، می‌تواند آینده کاری بسیار خوبی را رقم بزند.

موشن گرافیک تکنیکی است تخصصی که از لحاظ علمی «میان رشته‌ای» محسوب شده و به نوعی ترکیبی از انیمیشن، گرافیک، ویدئو و حتی برنامه‌نویسی است.

این تکنیک (موشن گرافیک) به سازمان‌ها، شرکت‌ها، دولت‌ها، صاحبان تجارت، تولید‌کنندگان، برنامه‌سازان و بسیاری از افراد دیگر کمک می‌کند تا بتوانند اهداف، تفکرات، ایده‌ها، برنامه‌ها، محصولات، فیلم‌ها و حتی آموزش‌های خود رادر کوتاهترین زمان ممکن به مخاطب برسانند.

همه ما بسیاری از موشن گرافیک‌ها را در تیتراژ فیلم‌ها، تبلیغات و آگهی‌های تلویزیونی، معرفی برنامه‌های تلویزیونی، هویت بصری یک برنامه یا شبکه تلویزیونی، اینفوگرافیک های مختلف و برای بسیاری از شغل‌ها و بیزنس‌ها دیده‌ایم.

در سال‌های اخیر کاربرد موشن گرافیک در ایران و جهان بطور فزاینده‌ای رو به افزایش است و روز‌به‌روز نیاز به متخصصین این صنعت بیشتر می‌شود. از این‌رو می‌توان گفت که در سال‌های آینده موشن گرافیک یکی از تخصص‌هایی خواهد بود که جایگزین بخش بسیار بزرگی از طراحی گرافیک چاپی خواهد شد؛ به همین دلیل یادگیری این تخصص می‌تواند آینده کاری خوبی را رقم بزند و بطور کلی می‌توان برای افرادی که به این تخصص اشراف دارند، آینده کاری بسیار خوبی را پیش‌بینی کرد.
 Demo Reelدانشجویان رشته موشن گرافیک مدرسه اینورس




روزهای چهارشنبه | ساعت 10:30 الی 21:00 | مدت زمان آموزش کل رشته: 8 ماه
این رشته در چهار ترم طراحی شده و در هر ترم 3 کلاس ارائه خواهد شد.

عناوین کلاس‌ها عبارتند از:
تدوین، کارگردانی / Sound Appreciation / مبانی متحرک‌سازی / After Effects CC / مبانی تصویرسازی و Storyboard / Sound Design / Stop Motion / Cinema 4D / پروژه ویدئویی / After Effects CC + Cinema 4D / Composite و پروژه نهایی.

لازم به ذکر است تمامی کلاس‌ها در سال جدید، به روز رسانی و مجددا برنامه ریزی شده اند.

در ادامه می‌توانید برخی از نمونه کار‌های دانشجویان این رشته را مشاهده کنید:



تصویرسازی، Storyboard و Motion Design این کار توسط نوید بیات، دانشجوی رشته موشن گرافیک مدرسه اینورس انجام شده است.



ایده‌پردازی، طراحی کاراکتر، تصویرسازی، انیمیت، عکاسی، تدوین، و صدا‌گذاری این کار توسط امیرسینا امیری، سارا بهشتی و مرضیه قنبریان؛ دانشجویان رشته موشن گرافیک مدرسه اینورس انجام شده است.    



ایده پردازی، طراحی کاراکتر، تصویرسازی، انیمیت و تدوین این کار توسط نوید بیات، دانشجوی رشته موشن گرافیک مدرسه اینورس انجام شده است.



طراحی کاراکتر، انیمیت، صداگذاری، تدوین و طراحی فضای این کار توسط نوید بیات، دانشجوی رشته موشن گرافیک مدرسه اینورس انجام شده است.


برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه داخلی این رشته در وبسایت مدرسه اینورس مراجعه نمایید و یا با آموزشگاه به شماره 02122047724 تماس بگیرید.


آشنایی بیشتر با مدرسه اینورس:
www.inverseschool.com
instagram.com/inverseschool
facebook.com/inverseschool


کانال تلگرام مدرسه اینورس:
telegram.me/inverseschool
از طریق این کانال می‌توانید آخرین اخبار و رویداد‌های مدرسه اینورس را دنبال کنید.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن