سومین دوره طراحی آگهی‌های تبلیغاتی مدرسه اینورس


سومین دوره طراحی آگهی‌های تبلیغاتی مدرسه اینورس، در تاریخ 5 شنبه 7 آذر ساعت 4 عصر، با حضور مدرسین اصلی دوره معرفی خواهد شد.
برای رزرو صندلی معارفه با تلفن‌های 3-22893852 تماس حاصل نمایید.


چرا این دوره طراحی شد؟
دوره یکساله God is in the details توسط مدرسه اینورس طراحی شده و با سایر دوره‌هایی که به نوعی با تبلیغات در ارتباط هستند، تفاوت‌های بنیادی زیادی دارد. دانشجویان در این دوره به اجرای دقیق آگهی‌های تبلیغاتی می‌پردازند. آگهی‌هایی پر کار و پر از جزئیات که در نشریات و بیلبوردهای خارجی به وفور دیده می‌شوند ولی متاسفانه در آگهی‌های ایرانی بدلیل ضعف در اجرا به ندرت یافت می‌شوند.

دغدغه و نیاز شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی به افراد متخصص و اجراکاران ماهر باعث شد تا مدرسه اینورس دوره‌ای دقیق و پر از جزئیات در زمینه طراحی و اجرای کامل آگهی تبلیغاتی طراحی نماید. دانشجویان در پایان این دوره با تاکید بر کار گروهی و پرورش ایده بر پایه کانسپت، به اجرای پروژه‌ای که از سوی کارفرما تعیین شده می‌پردازند و در نهایت، این پروژه را بصورت گروهی، در حضور مدیران بخش خلاقیت برخی آژانس‌های تبلیغاتی به کارفرما و هیات داوران ارائه می‌کنند.

God is in the details چیست ؟
دوره طراحی آگهی‌های تبلیغاتی پرجزییات (God is in the details) نخستین دوره بلند مدت مدرسه اینورس بود که نمایشگاه پروژه‌های نهایی دانشجویان دوره اول، مرداد ماه 92 در محل مدرسه اینورس برگزار شد. این پروژه‌ها در حضور مدیران شرکت‌های ایران خودرو، استیل البرز و کاله به نمایش در‌آمد. ساخت آگهی تبلیغاتی، تکنیک‌های زیادی دارد که بسیاری از ما فقط به طراحی آگهی های مینیمال می‌پردازیم که به جز مواردی معدود که توسط افرادی خاص طراحی می‌شوند، این آثار نه از روی دانش بلکه بیشتر از روی راحت طلبی و میانبری برای زودتر به نتیجه رسیدن است. مدرسه اینورس در سال 88 دوره‌ای را تدوین کرده که در آن به طراحی آگهی‌های پر جزییات پرداخته می‌شود. به عنوان مثال برای طراحی برخی از آگهی‌ها که امکان عکاسی از آن وجود ندارد، به ناچار از آگهی‌های خارجی استفاده می‌شود در حالی که این آگهی‌ها نیاز به کار با نرم‌افزارهای شبیه سازی دارند و لزوما با تکنیک‌های Photo Manipulation قابل اجرا نیستند.

موارد آموزشی این دوره :
در این دوره چندین موضوع مورد بحث و آموزش قرار می‌گیرد:
بخش خلاقیت که شامل تکنیک‌های خلاقانه، Art Direction و دانش کلی تبلیغات است بخش مهارتی که شامل طراحی (Sketching) و Digital Clay و بطور کلی کار با احجام است. بخش نرم‌افزاری که شامل نرم‌افزارهای سه بعدی مانند 3dsMAX و Mudbox ، نرم‌افزار تخصصی Render مانند Vray و نرم‌افزار‌های شبیه‌سازی مانند RealFlow و FumeFX و Rayfire برای شبیه‌سازی مایعات، سیالات، دود، آتش ، بخار و محاسبات فیزیکی است.


مدرسه اینورس در طول 3 سال فعالیت، دوره‌هایی را طراحی کرده است که پیش از این در ایران وجود نداشته‌اند. این دوره‌ها به طور تخصصی در حوزه هنرهای دیجیتال هستند. تاکید همیشگی اینورس بر هنرهای آکادمیک بطور جدی ادامه دارد چرا که هر فردی که وارد هنرهای دیجیتال می‌شود، می بایست بر هنرهای اکادمیک مسلط باشد. نقاشی، گرافیک، مجسمه سازی و عکاسی اصلی‌ترین بخش هنرهای آکادمیک هستند که در کنار تکنولوژی، پایه هنرهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند. لذا تاکید و تمرکز بر بخش آکادمیک و همچنین وجود مصاحبه برای ورود به این دوره، می‌تواند توانایی افراد و در نتیجه کیفیت خروجی‌ها را بالاتر ببرد.
کاتالوگی از گزارش دوره نخست این دوره نیز در پیوست آمده است.
سومین دوره طراحی آگهی‌های تبلیغاتی مدرسه اینورس، در تاریخ 5 شنبه 7 آذر ساعت 4 عصر، با حضور مدرسین اصلی دوره معرفی خواهد شد. برای رزرو صندلی معارفه با تلفن‌های 3-22893852 تماس حاصل نمایید.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن