طراحی و خلق یک برند پوشاک


طراحی و خلق یک برند پوشاک
جلسه دفاعیه کارشناسی ارتباط تصویری
وحید نوروزی
موضوع تئوری و عملی: طراحی و خلق یک برند پوشاک
استاد راهنما: محمد رضا دوست محمدی
زمان: شنبه 14 بهمن 1391، ساعت 15-13
مکان: پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران، سالن اصلی نگارخانه تهران
توضیح: این پروژه تلاشی است در جهت طراحی و خلق یک برند پوشاک، با در نظر گرفتن تمامی بسترها و خروجی های مورد نیاز آن. این خروجی ها شامل بازه گسترده ای می شود؛ از هویت بصری این برند گرفته تا محصولات تبلیغاتی و نیز نمونه هایی از البسه ای که برای آن طراحی شده است.
 
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن