افسردگی عمیق تر


در سال 83 شاهد برگزاری نمایشگاهی با عنوان افسردگی عمیق بودیم که دوستان مان در پارکینگ گالری نسبت به برگزاری آن اقدام کردند که این اقدام از چند نقطه نظر قابل ستایش و قابل نقد است که در شماره های بعدی به آن خواهیم پرداخت.
به گزارش  بخش خبری مجله " رنگ " برای دومین با رفراخوان عمومی این نمایشگاه اعلام گردیده است که مجله رنگ هم به عنوان یک رسانه فراخوان این نمایشگاه را منتشر می نماید
فراخوان نمایشگاه :
پروژه«افسردگی عمیق» که در سال 1383 اولین نمایشگاه آن در دو گالری «آتبین» و «طراحان آزاد» در تهران برگزار شد، به کنش و واکنش هنرمند با مقوله افسردگی می پرداخت.
پارکینگالری از هنرمندان ایرانی و خارجی دعوت می کند تا درپروژه نمایشگاه «افسردگی عمیقتر» در حوزه‌های هنر رسانه جدید، اجرا، عکاسی، ، تایپوگرافی، متن‌های کوتاه، تصویرسازی و نقاشی شرکت کنند. شرکت در نمایشگاه برای عموم آزاد است، اما به علت کمبود فضای نمایشگاهی هیئت انتخابی از طرف پارکینگالری آثار را جهت نمایش برمی‌گزیند،مهلت ارسال آثار تا آخر وقت اداری دوشنبه 25 اردیبهشت می باشد و تمدید نخواهد شد
شرایط شرکت در بخش‌های مختلف به شرح زیر است:
الف - هنر رسانه جدید ( ویدئو، صدا،هنر تعاملی (Interactive) و وب) :
در این بخش آثار ارسالی می‌ایست به صورت DVD/CD/VHS
فرستاده شوند. لازم به ذکر است که آثار ویدئویی کوتاهتر از 6 دقیقه از امکان پخش روی پروجکشن برخوردار خواهند شد و پیشنهاد ما برای آثار طولانی‌ر از 6 دقیقه استفاده از تلویزیون به همراه گوشی است.
آثار صوتی در صورتی که حجمی کوچکتر از دو مگابایت دارند از طریق ایمیل قابل ارسال هستند در غیر این صورت برروی CD پذیرفته خواهند شد.
همچنین، آثار اینتراکتیو بر روی CD پذیرفته می‌شوند و در صورتی که ار طریق اینترنت قابل دسترسی باشند، لینک به وب سایت مورد نظر را میتوانید برایمان بفرستید.
ب- هنر اجرایی
برای شرکت‌دادن پروژه‌های اجرایی، طرح کلی وایدهٔ کار بروی کاغذ و مستنداتی از اجرا یا تمرین آن به صورت عکس، فیلم و ... مورد نیاز است.
ج - عکاسی
در این بخش تک عکس یا مجموعه حداکثر چهارتایی پذیرفته می‌شود و فضای در نظر گرفته‌شده برای هر عکاس 1.5 متر دیواراست.
د – تایپوگرافی
آثار از طریق ارسال پرینت A4 یا فایل دیجیتال به همان اندازه با dpi 150 مقدور است، و اندازه  نهایی کارها 70 x 100 خواهد بود.
ه – متن‌های کوتاه
متن‌های کوتاه با قالب آزاد (شعر، داستان، کاریکلماتور،...) با حجم زیر 500 کلمه پذیرفته می‌شود و باید به صورت تایپ‌شده (فایل Word ) تحویل شوند.
ز- نقاشی/تصویرسازی
عکس/عکس دیجیتال از کار پذیرفته می‌شود که می بایست با پست یا با ایمیل ارسال شود و فضای در نظر گرفته شده برای هر هنرمند 1.5 متر دیواراست.
.................................
  توضیح اول : اثار ویدئویی ضبط ‌شده از اجرا و چیدمان نیز پذیرفته می‌شود.
  توضیح دوم : تایپوگرافرها، عکاسان و تصویرسازان هر یک به صورت گروهی به همراه یک نویسنده متن‌های کوتاه      می‌توانند داستانی را به تصویر بکشند و نتایج تصویری آنرا برای نمایشگاه ارسال کنند تا در کنار متن به نمایش درآید.
  توضیح سوم : پر کردن فرم و ارسال کار به منزله نمایش حتمی آثار نیست، اما فهرست کلیه ٔ آثار رسیده به همراه تصاویری از آنها روی سایت نمایشگاه منتشر می‌شود.
 .......................................................
مهلت ارسال آثار: تا آخر وقت اداری دوشنبه 25 اردیبهشت است و تمدید نخواهد شد!
 
نشانی : تهران شهرک غرب ، بلوار دادمان، خیابان میلاد، کوچه میلاد چهار، شماره 11 کدپستی : 1468644371
 
خواهشمند است اگر از طریق اینترنت اقدام به شرکت در نمایشگاه می کنید کلیه مکاتبات خود را به ایمیل info@parkingallery.comارسال کنید.
جهت هرگونه سئوال و راهنمایی می توانید با دبیر نمایشگاه امیرعلی قاسمی تماس بگیرید:
تلفن:  +98 21 8 8077343 و یا با  ایمیل: amiralionly@gmail.com
 
 
نام :
 
نام خانوادگی:
ملیت:
 
شهر محل تولد :
ایمیل:
 
تلفن تماس :
متقاضی شرکت در بخش (الف،ب،ج ...) :
عنوان اثر:
اندازه (طول در عرض ) :
زمان(مخصوص بخش الف و ب):
امضای این فرم با اطلاع از شرایط شرکت در نمایشگاه صورت گرفته است و بدین وسیله صحت اطلاعات بالا را تصدیق می کنم.
تاریخ :
نام و امضا:
 
 
 
فراخوان اصلی را میتوانید اینجا مشاهده نمایید
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن