مجموعه پوسترهای لهستان




شهاب تندر

پوستر یکی از عناصر فرهنگی توده مردم لهستان است . شاید مردم لهستان از معدود مردمی بر روی کره زمین باشند که پوستر به خانه هایشان و خیابان هایشان به صورتی خوب هم راه پیدا کرده است . و نقل قولی از آلن لوکرنک در سخنرانی اش در خانه هنرمندان ایران در شهریور ماه 1385 که : وقتی وارد خیابان های لهستان میشوید ، مانند آن است که وارد یک نمایشگاه پوستر شوید
 
در این پایگاه ، بیش از پنج هزار پوستر از تاریخ پوستر لهستان و یا بهتر بگویم از مکتب لهستان از سال 1900 تا 2005 برای دیدن وجود دارد و بدون شک  دیدن این همه تصویر مشکل خواهد بود و به همین منظور در صفحه اصلی این پایگاه پوستر ها طبقه بندی شده اند و قسمت جستجو نیز وجود دارد که بر اساس نام طراح – سال – عنوان پوستر و ... میتوان به دنبال پوستر مورد نظر خود بود .
این پایگاه نیز همانند پایگاه مجموعه پوستر های سوئیس اطلاعات کاملی را در ارتباط با پوستر ها در اختیارمان قرار میدهد . نام طراح – سال طراحی  - تکنیک چاپ – اندازه و ... .
البته دو پایگاه دیگر نیز در ارتباط با پوستر لهستان فعالیت میکنند که این دو نیز  اطلاعات تقریبآ مشابهی در اختیارمان قرار میدهند با این تفاوت که اگر مایل باشید از این دو پایگاه میتوانید پوستر های مورد نظر خود را نیز خریداری کنید که البته بعید میدانم در حمل و نقل های پستی ، پوسترتان سالم به دستتان برسد!! :
http://www.polish-poster.com
http://www.polishposter.com

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن