trek


این کتاب آخرین کتاب "دیوید کارسن" طراح نام آشنای آمریکایی است که در اختیار علاقه مندان به آثارش در سراسر دنیا قرار گرفته است. این کتاب که شامل طراحی های اوست ، ما را بیش از پیش به شیوه کاری این طراح نزدیک می نماید و به نوعی روحیات وی را به بیننده منتقل می کند. اما برای آنانکه با آثار پیشین او آشنایی چندانی ندارند و یا آنانکه به تازگی پیگیر هنر گرافیک شده اند ، شاید به جای راه گشا بودن و آماده ساختن برای رویارویی با دنیای گرافیک کمی پیچیده و گمراه کننده جلوه کند.
شیوه کار "دیوید کارسن" معمولا به یک راه محدود نمی شود، او تایپوگرافی و تصویر ، را به خدمت می گیرد تا در طراحی گرافیک خود آثاری خلاقانه و منحصر به فرد تولید کند . شاید بتوان گفت که او در طرح هایش دنیای خاصی را تصویر میکند ، شاید وجود چنین دنیایی برای هر کس قابل درک نباشد ولی کارش قانون خاص خود را دارد.
از این روست که دیدن آثار "کارسن" را به آنانکه در ابتدای راه آموختن گرافیک هستند توصیه نمی کنند ، چرا که کار کشته ترین و با سابقه ترین طراحان نیز گاه آنقدر مجذوب ایده ها و طراحی های او می شوند که رد پای " کارسن" را می توان به راحتی در آثارشان پیدا کرد.
به هر روی این کتاب و دیگر کتاب های " کارسن" نکات بسیاری برای آموختن در خود نهفته دارد ، از طراحی کتاب گرفته تا طراحی های منحصر به فردی که ذهن هر طراح را به سوی ایده های جذاب هدایت می کند.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن