dexigner





شهاب تندر

اگر شما هم به دنبال اطلاعات به روز در ارتباط با وقایع هنری بوده باشید به طور حتم از این سایت سر در آورده اید! و شاید از این به بعد با آن آشنا شوید.
این سایت، پیشتاز پایگاه های اطلاع رسانی برای طراحان و هنرمندان است. در این پایگاه آخرین اخبار طراحی، وقایع هنری، نمایشگاه ها، کنفرانس ها و رقابت ها در اختیار شما قرار می گیرد.
طراحی مناسب و لذت بخش سایت این امکان را میدهد که به راحتی به بخش و موضوعات مورد نظر خود دست پیدا کنید و زیاد منتظر باز شدن صفحات نباشید!
در اینجا فقط به بخش های کلیدی و مهم سایت اشاره میکنم و بدون شک شما بهتر میتوانید قابلیت های یک سایت را بر مبنای نیازهای خود شناسایی و مورد استفاده قرار دهید.


در صفحه اول سایت، شما میتوانید جدیدترین مطالب اضافه شده به بخش های مختلف را مشاهده کنید و با ورود به هر بخش، شما آخرین مطالب مربوط به آن بخش را در صفحه اصلی آن مشاهده می کنید و در قسمت پایین صفحه می توانید به مطالب گذشته نیز دسترسی داشته باشید که از آن جایی که این سایت به طور روزانه در حال به روز شدن است و گاهی در روز چند بار، پس پیشنهاد می کنم که مطالب گذشته را نیز مرور کنید. شاید مطلبی از همین امروز به آرشیو رفته باشد! امکان جستجو نیز در هر بخش می تواند کمک بزرگی برای سریع تر شدن دسترسی شما به مطالب مورد نظراتان باشد که در بالای هر صفحه در هر بخش به جستجوی مطالب مربوط به همان بخش می پردازد.

Agenda
قسمت تقویم پیشنهاد خوبی است برای اطلاع پیدا کردن از آخرین زمان بندی رقابت های طراحی، نمایشگاه ها، کنفرانس ها و سایر موارد. همچنین شما می توانید با ارسال مطالب خبری برای این پایگاه در امر اطلاع رسانی به جامعه جهانی مشارکت داشته باشید!

Directory
قسمت فهرست طراحی هم، که می شود گفت به نوعی لینک دانی این پایگاه است از شاخه ها و زیر شاخه های متعددی تشکیل شده است و شما می توانید به گشت گذار خود در اینترنت تنوع بیشتری دهید!

این سایت یک پوشش دهنده اخبار است و فاقد بخش هایی مثل گالری است. در این سایت شما با ده ها منبع دیگر در ارتباط با موضوعات مورد نظر خود برخورد خواهید کرد.
از قسمت های قابل توجه، پایین صفحه اصلی سایت است که آمار دقیق از بازدیدکنندگان روزانه را در اختیار شما قرار می دهد. این پایگاه به طور متوسط در هفته یازده هزار بازدید کننده دارد.
 پس لذت ببرید!

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن