رشته طراحی گرافیک با رویکرد‌های نوین در مدرسه اینورس


مدرسه اینورس طی هفت سال تلاش و مطالعه، همیشه مطالب و آموزه‌هایی به روز و مدرن را تدریس کرده است. پیش از این غالبِ هنرجویان برای تحصیلات تکمیلی به اینورس می آمدند. امروز اما با گذر زمان و سال‌ها تجربه به این باور رسیده‌ایم که بزرگترین نقطه ضعف در آموزه‌های دانشگاهی، نقص در آموزش و یادگیری موارد پایه‌ای و Basic است و نه تکنیک. به همین دلیل بارها تصمیم گرفتیم تا دوره‌هایی پایه‌ای تر نیز طراحی کنیم، اما این ایده اجرا نشد تا امروز که این ایده به پختگی لازم رسیده و می‌توان ساختار آن را نزدیک به استانداردهای اموزشی روز دنیا ارزیابی کرد.
با توجه به کمبودهای اموزشی در رشته طراحی گرافیک، اینورس، ساختار اموزشی ویژه‌ای را برای این رشته طراحی کرده است.
 علیرغم تعداد بالای فارغ‌التحصیلان این رشته در دانشگاه‌های سراسر کشور، می‌توان به جرات گفت تعداد افراد موفق در این رشته بسیار اندک و ناامیدکننده است و پاسخگوی نیاز بازار کار ایران نیست. از این‌رو رشته و ساختاری را طراحی کرده‌ایم که با رویکردی جدید و مطالبی به‌روز و همگام با دنیا بتواند طراحان گرافیکی مسلط و  متناسب با نیاز بازار کار پرورش دهد.


در صورت تمایل به آشنایی با این رشته آموزشی، در جلسه معارفه‌ای که در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مهر ساعت ۶ در مدرسه اینورس تشکیل می‌شود، شرکت نمایید.

برای رزرو صندلی معارفه، با شماره ۲۲۰۴۷۷۲۴ تماس حاصل نمایید.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن