کارگاه طراحى و باز طراحى لوگو در نهمین کنفرانس برند برگزار می‌شود


کارگاه طراحى و باز طراحى لوگو در نهمین کنفرانس برند با حضور «تورج صابری‌وند» برگزار می‌شود.
در این کارگاه به چرایی و چگونگی طراحی و باز طراحی لوگو‌ها و رنگ آن پرداخته خواهد شد.

در معرفى این کارگاه که توسط تورج صابرى وند برگزار می‌شود آمده است:
بیشتر باورهایی که در مورد لوگو گفته‌ می‌شود، غیرضروری و بی‌معنی است. اینکه لوگو باید کسب‌و‌کار ما را توضیح‌ دهد، مردم بتوانند بفهمندش، ساده باشد، رنگ آن معرف کسب‌و‌کار و مارکت ما باشد و... انتظارات بیهوده و بی‌ربطی است.
شناخته شده‌ترین و موفق‌ترین لوگو ممکن است بسیاری از این ویژگی‌ها را نداشته باشند. لوگوی اپل، میتسوبیشی، بانک آلمان، بی‌بی‌سی و بسیاری دیگر از لوگوهای شناخته شده و به یادمادنی، نه ربط تصویری به کسب‌و‌کارشان دارند و نه توضیحی در مورد آن می‌دهند و نه رنگشان بر اساس تعاریف ساده و سهل‌انگارانه رنگ‌شناسی‌ هست.
در این کارگاه بررسی می‌شود که چه لوگوهایی می‌توانند به کسب‌و‌کارها ارزش‌افزوده‌ای بیاورند و چگونه به پروسه‌های برندینگ کمک کنند و اگر درصدد بازطراحی و ری‌دیزاین لوگوی برندى هستیم چه ملاحضاتی را باید مدنظر داشت.
 
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن