سومین دوره طراحی و Digital Painting در فضای کارتون و انیمیشن


مدرسه اینورس که تا کنون 3 دوره آموزشی با فرم‌های مختلف در زمینه طراحی فضا و شخصیت (با تِم‌های متفاوت) برگزار کرده است، در سال 93 نیز بیش از پیش بر روی این موضوع تمرکز کرده و برنامه‌های جدیدی برای ارائه دارد.

تعدادی از دوره‌ها، متقاضیان بسیاری داشته که به دلیل محدود بودن فضای آموزشی و مدرسین، میزان قبولی و ثبت‌نام در آن دوره محدود بوده است. از جمله این دوره‌ها، دوره Katsu است. ولی اکنون علاقمندان نقاشی دیجیتال برای انیمیشن و تصویرسازی‌های فانتزی که افراد بسیاری هستند، می‌توانند در این دوره  شرکت کنند.

طول مدت این دوره 8 ماه است که در بخشی از آن تصویرسازی، طراحی کاراکتر و فضاسازی برای کارتون و انیمیشن و در بخشی دیگر، نقاشی دیجیتال و کانسپت آموزش داده می‌شود. دوره اول Katsu سال گذشته در مدرسه اینورس آغاز شده که با توجه به متقاضیان زیاد برای این دوره، دومین دوره نیز از تیر‌ماه 93 شروع  شد. دوره سوم نیز از بهمن‌ماه 93 شروع خواهد شد که متقاضیان برای شرکت در این دوره، پس از شرکت در جلسه معارفه، می‌بایست در مصاحبه فردی شرکت کرده و سپس ثبت‌نام نمایند.

برای شرکت در جلسه معارفه، با شماره  021-22047724 تماس حاصل نمایید. جلسه معارفه در تاریخ جمعه 19 دی ساعت 4 عصر برگزار خواهد شد.
جزئیات بیشتر و بخشی از نمونه کارهای دانشجویان دوره قبل را در اینجا ببینید.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن