پروژه دانشجویان مدرسه اینورس در شرکت ایران خودرو


سومین و آخرین گروه از دانشجویان نخستین دوره یکساله طراحی آگهی‌های تبلیغاتی (God is in details) در تاریخ شنبه 22 تیر، پروژه نهایی خود را در حضور مدیران شرکت ایران خودرو ارائه کردند. این آگهی، مربوط به یکی از امکانات خودروی دنا بود که در حضور آقای جعفر آزادیان (ریاست روابط عمومی) حسن بنانج (ریاست روابط بین الملل) سهند‌قاضی‌زاده (مسئول تبلیغات) آقای بابابیک (مسئول برند داخلی) و خانم عامری (کارشناس تبلیغات) برگزار شد.
دانشجویان این گروه، یکی از Option های خودرو دنا را با اجرایی بی‌نظیر به تصویر کشیدند. اجرای این آگهی، پس از تحقیقات اولیه از شرکت ایران خودرو و نوشتن Client Brief و پس از آن، نوشته شدن Creative Brief بر پایه Concept ، مطالعه وبررسی صحنه های تصادف، بررسی دقیق بدنه ماشین و طراحی اتودهای بسیار، محقق شد. دانشجویان در این گروه، ایده اصلی را اتود زده و به تصویر کشیدند. در این آگهی علاوه بر ساخت فضاهای سه بعدی در نرم افزار 3dsMAX از موتور رندر Vray ، عکاسی ، Photo Manipulation و تکنیک‌های Digital Painting استفاده شده است. همچنین در این آگهی از نرم افزار RayFire جهت محاسبات و شبیه‌سازی صحنه تصادف (خرد شدن شیشه) نیز استفاده شده است.
جعفر آزادیان، رییس روابط عمومی ایران خودرو، از دیدن نحوه ارائه و آگهی طراحی شده، ابراز خرسندی کرد و گفت: "تا به حال چنین ارائه‌های توسط دانشجویان ندیده بودم و از نوع ارائه و کیفیت بی نظیر آگهی حیرت زده شدم. وی در ادامه از دوره‌های دیگر مدرسه اینورس سوال پرسید و در پایان گفت: در هر صورت مشت نمونه خروار است و حتما سایر دوره‌های اینورس هم، چنین کیفیتی دارد."
حسن بنانج، رییس روابط بین‌الملل ایران خودرو، ساخت این آگهی را موفق دانست و خواستار اطلاعات بیشتر در مورد متحرک کردن این آگهی در قالب TVC شد و گفت: "به نظر من این آگهی قابلیت توسعه در قالب تیزر را دارد و ویدئوی آن می‌تواند مکمل بسیار خوبی برای درک بیشتر مفهوم این آگهی توسط همه مخاطبان شود."
رسانه این آگهی، مجلات بوده و ایده آن با استفاده از تکنیک Come & Play  به اجرا در آمده است.
چند روز قبل گروه‌های دیگری از این دانشجویان، در شرکت‌های کاله و استیل البرز به ارائه خروجی این دوره در حضور مدیران این شرکت‌ها پرداختند. این آگهی و سایر آگهی‌هایی که در این دوره طراحی شده‌اند، از نظر وجود Concept واجرای تکنیکال، با آگهی‌های خارجی قابل قیاس می‌باشند.
شهرام‌سیف‌هاشمی، رضا واحدی، علیرضا اردوبادی، ایمان‌آل‌مظفر و حامد حکیمی، مدرسان این دوره هستند و به زودی نمایشگاهی از آثار دانشجویان این دوره، در محل مدرسه اینورس برگزار خواهد شد.


دوره آگهی های پر کار و پر از جزییات (God is in details)
ما معتقدیم که اختلاف کیفی بسیار زیادی بین آگهی‌های ایرانی و خارجی وجود دارد و به جز معدودی از آگهی‌ها، اکثرا به دلیل عدم دانش کافی، مینی‌مال و خلوت طراحی می شوند. لذا مدرسه اینورس با شناخت و تاکید بر این موضوع، چنین دوره‌ای را طراحی کرده است. در این دوره، تاکید بر طراحی آگهی‌های پر کار و پر از جزییات در کنار ساخت فضاهای 3 بعدی و شبیه‌سازی مایعات، سیالات، آتش، دود، بخار و محاسبات فیزیکی بوده که در نرم افزارهای 3dsMAX , Vray , Real Flow , Fume FX وRayfire آموزش داده می‌شوند، همچنین هنرجویان در این دوره علاوه بر تکنیک‌های Photo Manipulation، تئوری‌های تبلیغات ، نحوه نوشتن Client Brief ، Creative Brief و نحوه رسیدن از یک نیاز به Concept و ازConcept  بهVisual را بطور کامل آموخته و به اجرای آن در حضور کارفرما می پردازند. در مورد این دوره، می توانید از اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.













زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن