God is in Details ، دوره ای جدید و متفاوت برای طراحان حوزه تبلیغات


چند روز قبل،  نشست آزاد دوره God is in Details در مدرسه اینورس برگزار شد. این دوره توسط مدرسه اینورس طراحی شده و طراحی آن، در واقع حاصل جمع تجربه حوزه تبلیغات و طراحان جلوه های ویژه در کنار هم است. در این جلسه چند نمونه کار کلاسی از دانشجویان دوره به نمایش در آمد. قابل توجه است که دوره اول God is in Details اسفند ماه سال گذشته شروع شده و تا پایان مهر امسال ادامه دارد. در این دوره دو بخش نرم افزاری  و تئوری که شامل تئوری تبلیغات ، خلاقیت در تبلیغات ، ساماندهی تصویر، Layout و نحوه نوشتن Creative Brief آموزش داده می شود. در بخش نرم افزاری نیز ، Advanced Compositing  ،  Illustrator  ، 3dsMAX  ، Vray و سه پلاگین RealFlow برای شبیه سازی سیالات و مایعات ، RayFire برای شبیه سازی انفجار و محاسبات فیزیک و FumeFX برای شبیه سازی آتش ، دود و بخار ، آموزش داده می شوند.

دانشجویان در این دوره ، به اجرای پروژه هایی برای کارفرمایان می پردازند. در دوره اول چهار پروژه برای بستنی میهن ، هود کن ، خودروی دنا و پاستل فابرکاستل تعریف شده که دانشجویان در حال حاضر بر روی این پروژه ها تحقیق و فعالیت دارند.

 برای آشنایی بیشتر با این دوره می توانید با مدرسه اینورس  (به شماره تلفن 3-22893852) تماس گرفته و از نزدیک با این دوره آشنا شوید. لازم به ذکر است که ثبت نام در این دوره منوط به موفقیت افراد در آزمون ورودی و مصاحبه خواهد بود. ثبت نام و مصاحبه برای این دوره تا هفته اول آبان ادامه دارد. این دوره از نیمه آبان 91 شروع و تا پایان خرداد 92 ادامه دارد. مدرسان این دوره : ایمان آل مظفر ، شهرام سیف هاشمی ، میدیا کیاست ، رضا واحدی و علیرضا اردوبادی هستند.
 
تعدادی از نمونه کارهای کلاسی این دانشجویان (که مستقل از پروژه های نهایی هستند) را ببینید. این نمونه ها ، شامل ،خروجی نهایی دوره نبوده و فقط تمرینات کلاسی آنها را در بر می گیرند.




زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن