پوستر برای فردا تمدید شد


فراخوان پوستر برای فردا 2012 تا 25 تیرماه تمدید شد.
بر اساس اعلام سایت رسمی پوستر برای فردا مهلت بارگزاری آثار بر روی سایت این رویداد تا 15 جولای تمدید شد.
موضوع این دوره ی جشنواره ی "پوستر برای فردا" به برابری جنسیت اختصاص دارد و قرار است آثار برگزیده در نقاط مختلف دنیا به نمایش درآید.
در ذیل این خبر که در سایت رسمی این رویداد منتشر شده با توجه به ایرادات آثار ارسالی چند نکته یادآور شده است .
1- امکان بارگزاری تا 10 پوستر برای ایجاد امکان بروز بیشتر خلاقیت در نظر گرفته شده، نه برای بارگزاری یک ایده با چند لی اوت یا رنگ پس زمینه ی متفاوت !
2- محل نمایش این رویداد بر اساس پوستر های عمودی طراحی شده است، لذا آثار افقی به نمایشگاه و کتاب راه پیدا نخواهند کرد.
3- فایل آثار باید دقیقا در اندازه 2953 در4134 پیکسل با کیفیت 150‪DPI‬، به صورت ‪RGB‬ و با فرمت ‪JPG‬ و با حجم کمتر از 10 مگابایت بارگزاری شود، در غیر این صورت بارگزاری انجام نخواهد شد.
4- پوسترها بدون دانستن نام طراح آن مورد قضاوت قرار خواهد گرفت، لذا آثاری که نام یا لوگوی طراح در آن مشاهده شود از گردونه ی رقابت خارج خواهد شد.
5- قرار نیست در پوستر به هر راه ممکن داوری را تحت تاثیر قرار داد، پس از قرار دادن هر نوع آرم یا نشانه حتی نشانه ی خودِ "پوستر برای فردا" در آثار حتما اجتناب کنید.
6- صرفا آثار اصیلی که برای "پوستر برای فردا" طراحی شده اند در این مسابقه پذیرفته است و آثاری که پیشتر برای مشتری یا مسابقه ی دیگر طراحی شده است مورد قبول نخواهد بود.
7-  سعی کنید ایده هایتان از جای دیگر سرقت نشده باشد. اینکار موجب شرم شما در مجامع عمومی خواهد شد.
8- در صورتی که از صحت بارگزاری آثارتان مطمئن نیستید، وارد سایت شده و صفحه ی مربوطه را مجددا بررسی نمایید.
لازم به ذکر است آثار برگزیده ی این مسابقه ضمن چاپ در کتاب این رویداد، در شهر های بسیاری در سرتاسر جهان به نمایش در خواهد آمد. همچنین ۱۰ طرح برتر به انتخاب هیئت داوران جزو مجموعه‌ ی دائمی موزه های معتبر بی‌شماری در سرتاسر از جمله موزه پلاکات دانمارک، موزه طراحی شهر گنت بلژیک، موزه طراحی گرافیک هلند، موزه پوستر لاهتی فنلاند، موزه ویکتوریا و آلبرت انگلستان، و... قرار خواهد گرفت.
گفتنی است در بخش هیات داوری اساتیدی چون کریستینا چیاپینی از ایتالیا، گیته جاست از دانمارک، ماریا مگدلنا از هلند، آلن لوکرنک از فرانسه، لیلا موسفی از لبنان، مایکل اولیوییر از فرانسه، کارولینا روجاس از کلمبیا و پائولا ترکسلور از سوییس در کنار مجید عباسی از ایران به داوری خواهند پرداخت.
همچنین در بخش انتخاب آثار این رویداد 80 استاد مطرح طراحی گرافیک و تصویرسازی از سراسر جهان چون میرکو ایلیک از ایالات متحده، آنجلوس باکاس از یونان، دیوید برمن از کانادا، فرانسسکو دوندینا از ایتالیا، آندریا فلنر از مکزیک، مایکل هاردت از سوئد، آنیتا کنز از کانادا، راسل کندی از استرالیا، رابرت ال پتر از سوییس، فینی نیگارد از دانمارک، ایستوان اوروسز از مجارستان و رنه ونر از سوییس، کامبیز شافعی و محمد اردلانی از ایران را همراهی خواهند کرد.
علاقمندان برای شرکت در این مسابقه لازم است آثار خود را با مشخصات گفته شده در وب سایت این رویداد ‬ بارگزاری نمایند.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن