تحصیل در دانشگاه مدیترانه شرقی


دانشگاه مدیترانه شرقی فعالیت خود را از سال 1979 در کشور قبرس شمالی و در شهر فاماگوستا آغاز کرده است. این دانشگاه با داشتن تیم  آکادمیک معتبر از اساتید شایسته و مدیران حرفه ای  از 35 کشور دنیا ، بهره گیری از مدرن ترین روش های آموزش و مهارت های ارتباط دوجانبه میان دانشجویان و اساتید؛ با ایجاد یک محیط علمی آموزشی و فرهنگی بین المللی بیش از 15 هزار دانشجو از 68کشور دنیا، امکانات ویژه ای را برای تحصیل فراهم آورده است.
وجود انواع باشگاه های  دانشجویی به همراه برنامه ها و فعالیت های متنوع در طول سال، تجهیزات کامل آموزشی، بهداشتی و ورزشی، کتابخانه تخصصی ،خوابگاههای دانشجویی و سایر امکانات اقامتی و رفاهی از دیگر ویژگی های دانشگاه مدیترانه شرقی است.
دانشگاه مدیترانه شرقی در سال تحصیلی 2010-2011( ترم پاییز و بهار) در مقاطع تحصیلی زیر و رشته های مرتبط با طراحی گرافیک، ارتباطات ،معماری و غیره ، دانشجو می پذیرد:

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره گیری از امکانات بورسیه تحصیلی، می توانید به سایت اصلی دانشگاه مدیترانه شرقی www.emu.edu.tr  مراجعه کنید و یا با بخش ارتباطات ایران «موسسه ره جویان دانش» www.emuir.com تلفن:  88937240 و فکس: 88939381 خانم مهرناز سلیمانلو تماس بگیرید.
مدرسه ویژه نیز براساس پروتکل همکاری های فیمابین با دانشگاه EMU، هنرجویان علاقمند به ادامه تحصیل خود را به این دانشگاه معرفی و حمایت خواهد کرد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن