شهرفرنگ افتتاح شد


تاریخچه موشن گرافیک به سال های نه چندان دور، یعنی حدود صد سال قبل از این که کایل کوپر (kyle Cooper) به خلق عنوان بندی فیلم هفت (seven)‌  که به عنوان شاهکار موشن گرافیک شناخته شده برمی گردد. یعنی زمانی که سینمای صامت به جای ارتباط کلامی، به ارتباطی از جنس نوشتار در عنوان های میانی روی آورد.
اکنون با ورود به قرن جدید، Motion Graphics‌ در تمام رسانه های دیداری رسوخ کرده است. مخاطبان نسبت به آن حساس اند و قادرند کیفیات کار را درک کنند و شاهد نمایش تعداد بی شمار، سبک های متنوعی از آن هستند.
زمان زیادی از ورود Motion Graphics به ایران سپری نشده.  اما با همین مدت زمان کم بسیار مورد توجه قرار گرفته و محبوبیت بسیار و طرفداران زیادی در میان مخاطبان، سفارش دهندگان و به خصوص طراحان کسب کرده است.
با توجه به جذابیت Motion Graphics، به تازگی وب سایتی با عنوان iran motion graphics راه اندازی شده است. این وب سایت برای پاسخ به نیازهای طراحان ایرانی به داشتن میدانی برای بحث و گفتگو و نمایش آثار و نیاز به آموزش و یادگیری و تبادل اطلاعات، در زمینه ی Motion Graphics ، توسط گروه شهرفرنگ طراحی و در روز یک شنبه 31 مرداد، به طور رسمی افتتاح شده است.
برای دیدن این وب سایت اینجا کلیک کنید.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن