مهلت ارسال آثار به دهمین دوسالانه بین‌المللی پوستر تهران تمدید شد


آخرین مهلت ارسال آثار به دهمین دوسالانه بین‌المللی پوستر تهران تا 25 شهریور ماه تمدید شد.
به گزارش ستاد خبری دهمین دوسالانه بین‌المللی پوستر تهران،محمد خزایی، دبیر این دوسالانه با اعلام این مطلب، عنوان کرد: با توجه به استقبال علاقه‌مندان داخلی و خارجی برای حضور در این دوسالانه ، مهلت ارسال آثار را در دو بخش اصلی شامل پوسترهای فرهنگی و هنری و آثاری که سفارش‌دهنده داشته و چاپ شده‌اند و همچنین بخش موضوعی با عنوان «انسان معاصر و محیط زیست» تا 25 شهریور ماه  تمدید کردیم.
او با ارائه گزارش آماری از آثار ارسالی به این دوره اضافه کرد: تا کنون 987 اثر از 385 هنرمند که بیشتر آنها خارجی هستند به این دوسالانه ارسال شده است که در میان آنها هنرمندانی از کشورهای عمارات متحده عربی، ترکیه، چین، تایوان، بلژیک، آلمان، فرانسه، آمریکا، سوییس و ... به چشم می‌خورد.
دهمین دوسالانه بین‌المللی پوستر تهران از 27 مهر تا 27 آبان ماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برپا می‌شود و در بخش جنبی آن آثار سه طراح برجسته بین‌المللی شامل آلن فلچر(انگلستان)، شیجیو فوکودا(ژاپن) و مرتضی ممیز(ایران) به نمایش در می‌آید. 

گفتنی است این خبر در حالی مطرح شده است که عده ای از طراحان بطور غیر رسمی عدم شرکت خود در بینال را اعلام کرده اند و همچنین تعدادی از اعضای شورای سیاست گذاری و اعضای هیات انتخاب و داوران طی نامه هایی جداگانه به رنگ  انصراف داده اند.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن