نتایج پربار در جلسه آخرسال انجمن


عصر روز چهارشنبه 28 اسفند 87 هیأت مدیره انجمن در یک جلسه دوستانه طولانی، با مدیرکل دفتر امورهنرهای تجسمی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در موزه هنرهای معاصر تهران شرکت کردنـد که در آن علاوه بر آقای دکتر محمود شالوئی، آقای غلامعلی طاهری ( مشاور هنری موزه ) و خانم نسرین عظیمی نیز حضور داشتند .
در این جلسه که از مدتها پیش از جانب انجمن درخواست شده بود ، هیأت مدیره قصد داشت موضوعات و مسائل خود را طرح نموده و در رفع مشکلات بکوشد ، که با استقبال آقای دکتر شالوئی به تفاهم ها و نتایج پرباری انجامید .
نتایج این گفتگـوی سـه و نیم سـاعته در آخریـن سـاعتهـای پـایـان سـال 1387 بدین شـرح است :
1)- دفتر امور هنرهای تجسمی و موزه هنرهای معاصرتهران برگزاری " هفته گرافیک 88" را مورد حمایت قرارداده و اهداء جوائز اعلام شده آن را متقبل می شود .
2)- مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی حداکثر طی 3 ماهه اول سال 1388 ، کلیه دیون خود را اعم از مانده حساب قراردادهای دوسالانه هشتم ، نهم و . . . پرداخت خواهد نمود .
3)- مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی جوائز برگزیدگان دوسالانه نهم مبنی بر اعزام آنان به سفرمطالعاتی به کشور فرانسه را با مدیریت آقای غلامعلی طاهری برنامه ریزی کرده و علاوه برآن اعزام برخی از  اساتید   شاخص طراحی گرافیک ایران ، مانند دیگر رشته های هنرهای تجسمی را براساس آئین نامه تنظیم شده، برای استفاده از امکانات "سیته- پاریس"  در سفرهای مطالعاتی در دستور کارخود قرارخواهد داد .
4)- با توجه به ضیق وقت برای برگزاری دوسالانه دهم در اردیبهشت ماه 88 و نیاز به زمان حداقل 6 ماهه، مقررشد پس از پایان تعطیلات نوروزی، جلسات شورای سیاستگذاری دوسالانه برای برنامه ریزی جدی با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار شود .
هم چنین با توضیحاتی که آقای حقیقی در خصوص لزوم برگزاری دوسالانه در تهران و برپائی بخشهائی از آن در چند شهر دیگر با همکاری اعضائ انجمن و . . . ارائه دادند، قرار شد این موضوع نیزبه طور جدی در جلسات شورای سیاست گذاری دوسالانه مورد مطالعه قرار گیرد .
5)- موضوع " آموزش در شهرستانها " از نکات حائز اهمیتی بود که دکتر شالوئی برآن تأکید داشتند.  به همین لحاظ مقررشد ، در یک قرارداد فیمابین این موضوع در دستورکار قرار گرفته و از اساتید طراحی گرافیک عضو انجمن در برگزاری کارگاههای آموزشی و سخنرانی درشهرستانها دعوت به عمل آید .
هیأت مدیره ضمن استقبال از این همکاری ، اعلام نمودند که تا کنون کمیته آموزش انجمن، سخنرانی ها و کارگاههای آموزشی زیادی را راسن در شهرستانها برپا کرده و من بعد نیز در همکاری با دفتر امورهنرهای تجسمی کوشش خواهد نمود .
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن