ورکشاپ طراحی پوستر محمد اردلانی


دومین ورکشاپ طراحی پوستر محمد اردلانی در فرهنگسرای طبیعت برگزار می شود.این کارگاه از 12 تا 14 آذرماه و در آستانه ی برگزاری اولین جشنواره فرهنگی مرکبات برگزار شد .
در این کارگاه سه روزه طراحان گرافیک زیر نظر محمد اردلانی تلاش خواهند کرد تا با شیوه ای خلاق و بیانی نو ویژگی های مرکبات را به بازدیدکنندگان این جشنواره یادآوری کنند.
اولین جشنواره ی فرهنگی مرکبات با هدف معرفی فرهنگ و باورهای عمومی در این زمینه، ارائه مستقیم مرکبات، صنایع تبدیلی و تکمیلی ، همراه با برگزاری کارگاه های تخصصی، کارگاه های هنرهای خانگی، صنایع دستی، نمایش و … 24 آذر تا 1 دی در فرهنگسرای طبیعت برگزار خواهد شد .
آثار برتری که در این ورکشاپ طراحی می گردد همزمان با برگزاری جشنواره در فرهنگسرای طبیعت به نمایش در خواهد آمد و به صورت کتاب کارت منتشر خواهد شد.
علاقه مندان جهت حضور در این کارگاه لازم است سوابق هنری و حد اکثر 5 پرینت ( A4 ) از نمونه آثار پوستر خود را به همراه مشخصات و شماره تماس حد اکثر تا پایان وقت اداری نهم آذر به دبیرخانه نمایشگاه واقع در تهران، چهارراه اشراق، انتهای خیابان جشنواره، فرهنگسرای طبیعت، معاونت آفرینش و اجرا ارسال نمایند .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77354735 021 تماس حاصل فرمائید .
لازم به ذکر است آثار طراحی شده در ورکشاپ قبلی این هنرمند هم اکنون در دست انتشار می باشد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن