داوری مقدماتی مرحله کشوری جشنواره هنرهای تجسمی در اصفهان پایان یافت


داوری مقدماتی مرحله کشوری جشنواره هنرهای تجسمی با انتخاب 89 اثر از بین 162 اثر راه یافته به مرحله کشوری در اصفهان پایان یافت.
مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد اصفهان گفت: از مجموعه آثار ارسال شده از استانهای سراسر کشور به دبیر خانه جشنواره هنرهای تجسمی مساجد، 162 اثر به مرحله کشوری راه یافته است که از بین آنها89 اثر توسط هیئت داوران انتخاب شد که هنرمندان این آثار 21 تا 24 مرداد جهت شرکت در مرحله کارگاهی این جشنواره در اصفهان حضور می یابند.
حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی افزود: از بین 35 اثر راه یافته به جشنواره در بخش گرافیک 12 اثر به عنوان آثار برگزیده، از میان 63 اثر راه یافته به مرحله کشوری در بخش نقاشی، 24 اثر با تکنیک رنگ و روغن، 19 اثر با تکنیک مداد رنگ، 15 اثر با تکنیک آبرنگ و پنج اثر با تکنیک پاستل است که در مجموع 43 اثر توسط هیئت داوران در این بخش انتخاب شد.
وی ادامه داد: همچنین از میان 53 اثر راه یافته به مرحله کشوری در بخش خوشنویسی، 24 اثر با تکنیک خوشنویسی در رشته نستعلیق، 17 اثر در رشته شکسته، هفت اثر در رشته ثلث و پنج اثر در رشته نسخ است که مجموع 34 اثر به عنوان آثار برتر خوشنویسی توسط هیئت داوران انتخاب شد.
آیین گشایش جشنواره سراسری هنرهای تجسمی مساجد از ساعت 17 روز سه شنبه 15 مرداد ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان برگزار خواهد شد و آثار راه یافته به مرحله کشوری این جشنواره از 17 تا 22مرداد ماه در این محل به نمایش گذاشته می شوند.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن