مراسم اختتامیه جشنواره پوستر مقاومت برگزار شد


مراسم اختتامیه جشنواره پوستر مقاومت عصر دیروز در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.
عباس خامه‌یار معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال‌جاری رویکرد فرهنگی است، گفت: کار فرهنگی ماندگار است. به همین دلیل از همه هنرمندان می خواهیم تا با ارائه طرح‌های نو به ترویج این فرهنگ کمک کنند.
بهرام کلهرنیا، دبیر جشنواره پوستر مقاومت در این مراسم توجه و نگاه نو بنیاد شهید و امور ایثارگران را قابل تحسین دانست و گزارشی از این جشنواره ارائه کرد.
وی گفت: ایده این جشنواره از اواخر اسفند 86 شکل گرفت و بالغ بر 600 اثر از هنرمندان حرفه‌ای و آماتور به دبیرخانه جشنواره واصل شد که 60 اثر آن برای عرضه در نمایشگاه انتخاب شد.
مجتبی آقایی به نمایندگی از عکاسان هنرمند نیز در سخنانی حرکت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران را شایسته تقدیر و همکاری با بنیاد را از جمله افتخارات خود بیان کرد.
حبیب الله صادقی نیز گفت: در چند سالی که مسئولیت موزه هنرهای معاصر و دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد را بر عهده داشته‌ام از نزدیک با فعالیتها، برنامه‌ها و پیگیری‌های همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران آشنا هستم و اقداماتی از این دست قابل تحسین است.
در پایان مراسم به 5 نفر از برگزیدگان شامل رتبه اول حسین درخشانی، رتبه دوم شامل حسن قاسمی و محمد محمودزاده و رتبه سوم شامل محراب اسدخانی و رضا منجزی لوح تقدیر، تندیس و جوایزی اهدا شد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن