بیانیه هیئت داوران جشنواره پوستر خلیج همیشه فارس



عکس: حسن قهرمانی و کاظم جمیل پور



هیئت داوران جشنواره پوستر خلیج همیشه فارس،ضمن سپاس از برگزارکنندگان وشرکت کنندگان در این حرکت هنری وملی ، بر این اعتقاد است که برگزاری چنین جشنواره هایی، تاثیر قابل توجهی در ارتقاء فرهنگ اجتماعی، هنری و سیاسی جامعه دارد.
هیئت داوران، از میان 586 اثر فرستاده شده به دبیر خانه ، 24 اثر را با معیار های این جشنواره مناسب یافتند. که البته به دلیل توجه ویژه هنری، ملی و بین المللی به این جشنواره آثار با توجه خاصی ارزیابی، انتخاب وداوری شدند.
هیئت داوران جشنواره پوستر خلیج همیشه فارس،ضمن ابراز خرسندی از مهارت های ساختاری برخی از طراحان محترم ، توجه به ابلاغ مناسب تر پیام پوستر ها وهمچنین توجه به مخاطب جهانی را سرلوحه معیار های ارزیابی خود قرار داد واثری را شایسته رتبه ندانست وبه جهت ارج نهادن به تلاش شرکت کنندگان در نمایشگاه ، سه جایزه ی از پیش اعلام شده را تقسیم، و طی مراسمی به هر یک از راه یافتگان به جشنواره لوح یادبود و یک سکه ی نیم بهار آزادی اهدا خواهد کرد.
هیئت داوران امیدوارند با همت جمعی ملت بزرگ ایران و حمایت متولیان فرهنگی این جشنواره تداوم یافته وبا ارتقای آن به سطح جهانی راستی ودرستی خلیج همیشه فارس و ایران اسلامی را با هنر گرافیک به جهان رساتر بنمایانیم .

هیئت داوران جشنواره پوستر خلیج همیشه فارس
مصطفی اسدالهی، قباد شیوا، فرزاد ادیبی، محمد اردلانی
 
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن