نشان ۱۵ منتشر شد


پانزدهمین شماره ی مجله نشان منتشر شد.
این شماره با سرمقاله ی "علی رشیدی" با عنوان "آن کس که نداند و..."  و در ارتباط با "مدیریت برند" آغاز شده است.
گفتگوی "ساعد مشکی" با "سیامک فیلی زاده"، "برندهای ایرانی، تجربه ای در تاریکی" به قلم "شهرزاد اسفرجانی"، "برندهای ساختار شکن" به قلم "رامین شیخانی"، گفتگوی "علی رشیدی" با "وحید مهرین فر" با عنوان "شدن...نه بودن"، گفتگوی "مجید عباسی" با "نیکلاوس تراکسلر" و... از مطالب این شماره ی نشان است. 
برای خرید آنلاین این شماره ی نشان اینجا کلیک کنید.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن