طراح جوان سال فنلاند


به گزارش  بخش خبری مجله " رنگ " مراسم اعطای جایزه در افتتاحییه نمایشگاه طراح جوان سال در اجتماع طراحان فنلاند برگزار شد. در این نمایشگاه انواع گوناگونی از وسایل داخلی جدید ، مبلمان و نورپردازی طراحی شده توسط برندگان این جایزه تا 2 آوریل 2006 به نمایش گذارده شده است.
این جایزه که از سال 2000 بنیان گذارده شده است ، امسال در پنجمین سالگرد مجمع مهارت و طراحی فنلاند برای پنجمین بار اهدا ء می شود. برندگان این جایزه در سال 2006 یوکا کورپیت ، طراح صنعتی و دانشجوی هنر و میکر پاکانن ، طراح مبلمان و دانشجوی هنر هستند.
هیات داوران اعلام کردند که کار با کیفیت و سطح بالای برندگان این جایزه ، و طراحی نو و با خلاقیت فردی در زبانی از فرم که با تاثیرات بین المللی تقویت شده است را به نمایش می گذارد.
هیات داوران با اهدا ء این جایزه امید وار است تا این دو طراح خوشفکر و آینده دار جوان را برای شرکت در تولیدات صنعتی و فعالیت های حرفه ای بین المللی تشویق کند.
میکر پاکانن محصولاتی را طراحی کرده است که اکنون در حال تولید هستند.
اگر چه ویژگی های ظاهری این محصولات از زمان معاصر الهام گرفته شده اند ، اما نوعی مفهوم کلاسیک و هارمونی زیبا را در خود دارند.
یوکا کوپیت در بین انواع پروژه های گوناگون در زمینه طراحی و نور پردازی در کارهای دیگر مرتبط با هنر نیز فعالیت دارد.
در ضمن نمایشگاه طراح جوان سال در مجمع طراحان فنلاند ، یک میزگرد در زمینه توانایی و قابلیت شرکت ها در کاربرد خدمات طراحان را نیز در تاریخ 12 مارس بر گزار خواهد کرد.
منبع   : icograda
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن