برگزیدگان نخستین جایزه ملی طراحی بسته‌بندی معرفی می‌شوند


رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ گفت : برگزیدگان "نخستین جایزه ملی طراحی بسته‌بندی با رویکرد صادرات "، همزمان با برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین الللی صنعت چاپ و بسته‌بندی معرفی می‌شوند .
"رضا رضایی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جایزه ملی با هدف مشارکت دادن بخش خصوصی در تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله اهدا می‌شود.
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی از امروز 9 بهمن ماه تا دوازدهم ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
وی در این نشست که در محل اتاق ایران برگزار شد، افزود:از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در سه موضوع خرما ، بسته بندی و شیرینی وشکلات، تعدادی اثر توسط هیات انتخاب ، گزینش شدند .
به گفته این فعال بخش خصوصی ، دلیل انتخاب سه موضوع را بررسی آمار و اطلاعات درحوزه صادرات عنوان کرد و افزود: دلیل انتخاب این سه موضوع بررسی آمار و اطلاعات در حوزه صادرات می‌باشد.
وی در ادامه افزود:برهمین اساس موضوع طراحی محصولات کشاورزی مورد توجه قرار گرفت .
یادآور می‌شود: در نخستین جایزه ملی طراحی بسته بندی به ‪ ۱۸‬اثر برگزیده لوح افتخار ، تندیس اثر برتر و هدایا تعلق می‌گیرد.
افزایش فرصت‌های شغلی درحوزه کاری مرتبط با بسته‌بندی و شناسایی استعدادها و افکار خلاق و معرفی آنها به جامعه، ارتقا سطح ارزش افزوده در کالاهای صادراتی ، ارزیابی توانمندی‌های ایران در زمینه طراحی و بسته بندی صادراتی و برقراری ارتباط تجاری بین پدید آوردندگان از هدف‌هایی است که در روند جایزه ملی طراحی بسته‌بندی پیگیری می‌شود.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن