نشست های پاییز آموزشگاه ویژه



آموزشگاه ویژه نشست های پاییز خود را برگزار می نماید.
این سلسله نشست ها از روز یکشنبه 22 مهرماه آغاز خواهد شد و حضور در آنها رایگان می باشد.
برنامه این نشست ها بدین شرح می باشد:

یکشنبه 22 مهر ماه        ساعت 30/17-16
فرزاد ادیبی
طراح گرافیک، مدیر هنری و مدرس در دانشکده های هنری
شیوه های تفکر برای دستیابی به مفهوم و ایده در اثر گرافیکی (به ویژه در پوستر)
دستیابی به مفاهیم نهفته در شکل ظاهری اشیاء، مفهوم بخشیدن به اشیاء، سمبل سازی با اشیاء، استفاده از استعاره و تمثیل برای آشنایی زدایی و غلبه بر فیزیک بصری و ... نهایتا دست یابی به کانسپت در طراحی


یکشنبه 22 مهر ماه
        ساعت 30/19-18
رضا علوی
 طراح گرافیک، مدیر هنری و مدیر ایده پردازی
Motion Graphic
شاخه ای از گرافیک که بر نرم افزار استوار است، به این مفهوم که تولید یک Motion Graphic بدون استفاده از نرم افزار هایی خاص همچون After Efect امکان پذیر نیست و تمامی عناصر گرافیک در آن رعایت می شود.
   
دوشنبه 23 مهرماه     ساعت:30/17 - 16
ساعد مشکی
طراح گرافیک، مدیر هنری و مدرس در دانشکده های هنری
هماهنگی موضوع و اثر
تلاش برای تقویت حس های پنج گانه و هماهنگ کردن آنها در مسیر خلق اثر گرافیکی، خارج از روش های آکادمیک متکی به ویژگیهای فردی، قادر ساختن هنرجویان به هماهنگی میان طراحی، موضوع و احساس شخصی.

دوشنبه 23 مهرماه     ساعت:30/19 - 18
مجید عباسی
طراح گرافیک، مدیر هنری و مدرس در دانشکده هنرهای زیبا
بسته بندی
آشنایی با جنبه های مختلف طراحی بسته بندی، طراحی ساختار هندسی و طراحی گرافیک بسته بندی، استفاده از تایپ فیس ها و شناخت ضروریات

یکشنبه 29 مهرماه     ساعت:30/17 - 16
بهزادغریب
طراح گرافیک، تصویرگر، مدیر هنری و مدرس دانشگاه
تصویر و تصور
بررسی مفهوم و تعریف تصویرسازی داستانی و غیر داستانی، آشنایی با تصویر سازی در مولفه های فرهنگی، مطبوعاتی و به ویژه بخش تبلیغات

یکشنبه 29 مهرماه     ساعت:30/19 - 18
بابک منصور نیا
طراح گرافیک، مدیر فنی و سرپرست آتلیه
امکانات کامپیوتر برای عکاسی دیجیتال
آموزش تکنیک هایی که یک عکاس دیجیتال به آن نیاز دارد. مباحثی مانند:اصلاح و تنظیم عکس(Post Process)،آرشیو و مدیریت عکس ها(Workflow)و کار کردن با Raw Image

یکشنبه 30 مهرماه     ساعت:30/17 - 16
کوروش پارسا نژاد
مدیر خلاقیت، طراح گرافیک، مدرس دانشگاه علم و فرهنگ و مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سوره
طراحی گرافیک انتشارات و مطبوعات
آشنایی با فرآیند تولید گرافیکی کتاب و مجله، اصول ومبانی طراحی یونیفرم طراحی جلد و متن، طراحی ساختار لی آوت و انطباق با مفاهیم موضوعی

یکشنبه 30 مهرماه     ساعت:30/19 - 18
فرشید شهیدی
طراح و copy writer ، نویسنده و ایده پرداز کمپین های تبلیغاتی
چگونه ایده بصری خود را با تیترومتن مناسب کامل کنید؟
از عوامل موفقیت طرح و طراح در فضای تبلیغات تجاری، استفاده از تیتر یا عنوان مناسب برای ایده تصویری است. طراح باید تا حد امکان، از این توانایی برخوردار شود تا در حرفه خود، به موفقیت و موقعیتی که می خواهد، دست پیدا کند.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این نشست ها با آموزشگاه ویژه از طریق شماره 5-88733674 تماس حاصل نمایند.
 لازم به ذکر است که درصورت تعطیلی احتمالی روز یکشنبه، این نشست ها در روز چهارشنبه 25 مهرماه و در ساعت های ذکر شده برگزار خواهد شد.

 

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن