هنرمندان ایران به جشن تصویر سال فراخوانده شدند


جشن تصویر سال 86، همچون دوره‌های گذشته از 13 آبان آغاز و تا دوم آذر ماه سال جاری، تالارها، نگارخانه‌ها و راهروهای خانه‌ی هنرمندان ایران را در برمی‌گیرد.
سیف‌الله صمدیان با اعلام این خبر گفت: امسال جشن تصویر سال، برای نخستین‌بار سه‌هفته‌یی برگزار می‌شود.
برگزار کننده‌ی جشن تصویر سال افزود، این دوره از جشن همچون دوره‌های گذشته در بخش‌های گرافیک، کاریکاتور، عکس‌ ارایه می‌شود؛ جشن داوری ندارد و هر هنرمندی به انتخاب و تشخیص خود آثارش را عرضه می‌کند.
سردبیر نشریه‌ی تصویر سال عنوان کرد، جشنواره فیلم تصویر هنرمند نیز هم‌چون دوره‌های گذشته، به فیلم‌هایی با موضوع‌ فیلم‌های مستند و داستانی، درباره‌ی زندگی، آثار و پشت صحنه‌ی کار هنرمندان رشته‌های مختلف هنری، در سالن بتهون و ناصری در دوسانس تا پایان جشنواره، می‌پردازد.
برگزار کننده‌ی جشن تصویر سال تاکید کرد، پایان شهریورماه جاری آخرین مهلت برای دریافت آثار خواهد بود و با توجه به درج ثبت آرشیوی کامل مربوط به آثار رسیده، ضروری است هنرمندان اطلاعات مربوط به خود، آدرس، شماره تلفن و پست الکترونیکی‌شان را ثبت و آثار را به نشانی تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعار، شماره‌ی 15 زنگ بالا، تحویل دهند.
مراسم این جشن هرسال با دغدغه‌ی رخدادی غیرمنتظره‌ای دیگر در کشور، برنامه‌ریزی ‌شده و به سرانجام می‌رسد؛ چنانچه این جشنواره به‌خاطر رخدادهایی هم‌چون زلزله‌ی بم و انتخابات ریاست جمهوری و جام جهانی، هر ساله، دو تا سه ماه دیرتر از دوره‌ی قبل برگزار و در نهایت در چهارمین دور با چهار ماه تاخیر نسبت به‌دور گذشته برپا شد.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن